Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Doua instrumente noi pentru a imbunatati marketingul local

Tags: marketing local, local awareness, ads create, facebook

Afacerile mici sunt nevoie sa depuna eforturi marete si consistente pentru a se face vazute si cunoscute pe piata locala. Pentru ca despre asta vom discuta prin cele ce urmeaza: cate putin despre beneficiile marketingului local, dar si despre doua noi instrumente pe care le puteti folosi in promovare si dezvoltare.

Aceste doua instrumente vin de la Facebook, iar unul dintre acestea a fost gandit in asa fel incat sa vina in sprijinul afacerilor cu puncte in mai multe orase. Anunturile sunt astfel afisate in functie de aceste zone, iar afacerile sunt ajutate sa obtina informatii cu privire la grupurile situate in apropierea acestor sedii sau magazine. Iar asta face ca legatura dintre afacerile respective si oamenii dintr-o anumita zona sa se creeze mult mai usor.

Local awareness ads  si-a imbunatatit functionarea odata cu noi posibilitati care cresc vizibilitatea unui business la nivel local.

Iar Ads Create tool poate fi folosit pentru a genera reclame prin intermediul Facebook. Noul instrument  e reprezentat de Local Awareness si ajuta antreprenorii sa creeze afaceri relevante la nivel local.


Local Awareness

Acest instrument e cat se poate de util daca tinem cont de faptul ca reclamele dau cele mai bune rezultate cand sunt revelante, iar factorul "loc" e un element cat se poate de relevant si important.

In plus, optiunea oferita de Locations for Pages ajuta la o mai buna gestionare a reclamelor pentru afacerile cu magazine sau puncte de lucru in mai multe orase.

Cu alte cuvinte, desi initial e creata o singura reclama, Facebook permite ca, in functie de localizare, utilizatorii sa vada un mesaj personalizat care sa tina cont de orasul in care acestia se afla atunci cand afiseaza un indemn sau o promotie.

In plus, se obtin informatii detaliate cu privire la potentialii clienti. Sectiunea de Page Insights are o noua categorie in care informeaza afacerile locale in legatura cu grupurile de utilizatori din imediata apropiere. Datele sunt de ordin demografic si inclusiv de trendurile informationale afisate pe Facebook.

In felul acesta, afacerile pot descoperi care sunt cele mai ocupate zile dintr-o saptamana, care sunt orele cele mai aglomerate dintr-o zi si isi pot da seama, in felul acesta, in ce moment al zilei potentialii cumparatori le-ar putea vizita magazinele.

Pentru prima oara pot fi vazute procentele celor care au vazut reclamele si care se afla in apropierea magazinului pentru care s-a facut promovarea prin Facebook Ads.

Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii