Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa realizezi un plan de afaceri de succes

Tags: plan de afaceri, redactare plan afaceri, pregatire proiect, prezentari de succes

O prezentare de succes inseamna multa munca, efort si pregatire, insa efortul va merita! Antreprenorii in mod special trebuie sa stie cum sa realizeze o lucrare, sa o structureze corect, dar si cum sa o prezinte astfel incat sa fie intelesi de publicul caruia li se adreseaza.
Pentru a te asigura ca proiectele tale viitoare vor fi aprobate, iar campaniile si planurile de afaceri pe care le elaborezi vor avea succes, este indicat sa repecti cateva reguli de redactare si asezare in pagina:

Aranjarea in pagina

O lucrare asezata in pagina corect nu numai ca e mai usor de citit, ci subliniaza si o buna organizare. Este important sa nu-ti faci griji referitor la numarul de pagini, deoarece vei obtine rezultate mai bune cu o lucrare de numai cateva pagini, scrise aerisit si cu spatii goale, decat cu un material scris inghesuit.

Trucuri:
 
- scrie la doua randuri;
- lasa margini suficient de mari si aliniaza textul la dreapta;
- imparte textul in puncte si subpuncte/ capitole si subcapitole;
- foloseste paragrafe diferite pentru fiecare gand, idee sau concept nou;
- foloseste liste/tabele cat mai des - sunt mult mai usor de folosit fata de un text-bloc atunci cand enumeri idei, articole sau optiuni;
- recapituleaza actiunile principale atunci cand ajuta la claritate. De exemplu: "Asadar, acestea sunt cele patru notiuni cheie:...";
- numeroteaza fiecare paragraf sau sectiuni, de exemplu: 2.1, 2.1.1;
- alege un singur font, cat mai simplu. Cel mai indicat este Times New Roman, 12, respectiv 14/16 pentru titlu sau nume de capitole;
 
Caracteristici obligatorii:

- pagina de titlu, cu titlul si autorul;
- pagina de cuprins (daca lucrarea are mai mult de 4 pagini)
- obiectivul
- rezumatul
- numerotarea paginilor

Caracteristici ocazionale:

- multumiri - adresate altor persoane care au ajutat sau si-au adus contributia;
- anexe;
- glosar;
- bibliografie;
- referinte (trimiterile la sursele utilizate iti maresc credibilitatea; enumera interviuri, cataloage, carti, rapoarte, surse media, asociatii profesionale)
- adrese utile;

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii