Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa ii faci pe abonatii la newsletter sa iti iubeasca brandul

Tags: email marketing, strategie newsletter, abonare newsletter, continut newsletter

Campaniile de e-mail marketing reprezinta una dintre cele mai simple, eficiente, rapide si ieftine modalitati de a-i tine la curent pe clientii tai cu produsele/serviciile pe care le comercializezi, pentru a mentine relatiile sociale cu acestia si pentru a imbunatati imaginea brandului tau.
Pentru a avea succes in urma campaniei de e-mail marketing este indicat sa respecti cateva reguli simpli, sa iti personalizezi design-ul si sa furnizezi continut de calitate.

Iata cateva trucuri pentru a mentine interesul abonatilor tai la newsletter:

1. Stabileste-ti obiective clare

Inainte sa incepi sa iti formezi o lista de contacte si sa le umpli casuta de e-mail de cate ori ai ocazia, stabileste cu exactitate ceea ce iti doresti sa obtii in urma acestei campanii de e-mailing: sa obtii un trafic mare pe site, sa cresti numarul vanzarilor online, sa devii cunoscut si influent in online. Priveste newsletter-ul pe care il trimiti utilizatorilor ca pe o parte din strategia ta de marketing, prin intermediul careia tii legatura cu clientii.

2. Stabileste un program fix

In functie de obiectivele pe care ti le-ai stabilit, dar si de industrica in care activeaza afacerea ta, trebuie sa stabileste daca este indicat sa trimiti newslettere zilnic, saptamanal sau doar la ocazii speciale. Odata ce ti-ai stabilit un program, incearca sa il respecti si sa nu iti derutezi clientii prin trimiterea de e-mail-uri in perioade diferite.

3. Personalizeaza-ti newsletter-ul

Pentru a-ti atinge obiectivele propuse inca de la primul pas, este indicat sa personalizezi fiecare etapa de editare a newsletter-ului. Incepe cu ceea ce vad oamenii: header-ul - trebuie sa contina numele companiei tale/site-ului, scris cu aceleasi fonturi si culori pe care le cunosc oamenii; reclamele - sa nu fie prea multe/ deranjante (cum sunt cele care acopera tot ecranul), textul - sa nu fie prea lung, plictisitor, etc;

4. Creeaza-ti propriul continut pentru newsletter

Nu este cel mai indicat sa trimiti clientilor newslettere formate din continut care nu este propriu, original si atractiv! Chiar daca redactarea articolelor nu este punctul tau forte, fie angajezi pe cineva, fie iti dezvolti aceste abilitati si le trimiti abonatilor tai un text de calitate, chiar daca pentru tine conteaza doar reclamele pe care le inserezi si acesta este singurul scop al campaniei de e-mailing.

5. Subiectul e-mail-ului influenteaza rata de deschideri

Ai realizat un newsletter perfect, care contine texte originale, formatul este personalizat iar reclamele selectionate cu atentie? Subject-ul este cel care ii determina pe oameni sa dea sau sa NU dea click! Un e-mail trimis fara subiect are cele mai mari sanse de a nu fi citit sau de a ajunge direct in spam. De asemenea, subiectele care contin termeni nepotriviti sunt considerate spam-uri si nu vor ajunge la destinatie.
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii