Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Charlene Li: Exista solutii inainte de a apela la o firma de consultanta

Tags: firma consultanta, charlene li, strategii, rezultate, profesionisti, afacere

Daca afacerea pe care o conduci sau o dezvolti alaturi de partenerii de afaceri continua sa strabata un lung anevoios desi ti se pare ca ai facut tot ce se putea face, Charlene Li, expert de renume international in marketing ne ofera cateva solutii pe care le putem folosi inainte de a apela la o firma de consultanta.
Modelul de business poate fi modificat si analizat astfel incat sa aduca rezultate diferite si, evident, mai bune, daca incercam aceste strategii:

1. Dezvoltam si crestem retele. Firmele de consultanta merg de obicei pe ideea ca au cei mai buni oameni din industrie ca angajati. Insa acest lucru nu e valabil intr-o piata in care lucrurile se schimba continuu si concurenta e acerba. Oamenii cei mai inteligenti trebuie sa fie conectati la firma noastra fara sa faca neaparat parte din ea. Acestia ar trebui sa ne poata ajuta astfel mai bine deoarece vom avea la dispozitie nu o echipa, ci o intreaga retea de profesionisti.

2. Investim in branduri si in carierele indivizilor in parte. Niciun om nu o sa se dezvolte atat de mult pe cat ar putea daca nu este motivat sau atata vreme cat considera ca in alta parte ar avea sanse mai mari de dezvoltare. E bine sa investim in mod real in posibilitatile de dezvoltare ale unui profesionist angajat astfel incat acesta sa ofere rezultate concrete si de succes pentru firma.

3. Intre cercetare si actiune trebuie sa existe o legatura. De foarte multe ori se creeaza rupturi intre partea de documentare si cea de aplicare exacta a rezultatelor si a noilor strategii propuse. Cercetarea trebuie sa tina cont de problemele reale ale clientilor si sa vina astfel cu solutii care sa ajute firma sa obtina cresteri considerabile dupa ce a oferit produsele si serviciile care se cer pe piata.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii