Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 trucuri pentru a evita dezabonarea cititorilor de la site-ul tau

Tags: dezabonare mail, dezabonare newsletter, abonare site, optimizare mobil, optimizare site-uri

E-mail-ul este o metoda eficienta, rapida si productiva pentru a mentine relatiile cu cititorii, respectiv clientii tai. De aceea, trebuie sa o fructifici cat poti de bine si sa incerci sa nu ii stresezi cu mesaje prea dese, pentru ca se vor dezabona rapid.
Nu iti sacai clientii cu informatii nefolositoare pentru interesele lor! Este primul pas pe care il poti face pentru a creste increderea acestora in brandul tau si pentru a-i transforma din clienti potentiali in cumparatori fideli.

Pentru a face asta cu succes este indicat sa tii cont de urmatoarele sfaturi:

1. Trimite un e-mail dupa dezabonare
Cu totii am fost victimele unui astfel de proces si de fiecare data, ne-am enervat cumplit. In cazul in care un utilizator s-a dezabonat de la serviciile tale, nu are niciun rost sa continui sa il stresezi si sa ii umpli casuta de e-mail cu inca un mesaj de tipul : "Ne pare rau ca nu mai esti abonatul nostru/ Iti multumim pentru ca ne-ai fost alaturi". Pentru acel utilizator acesta nu va fi altceva decat un mesaj in plus pe care nu o sa il citeasca si o sa il stearga instant.

2. Titluri care nu au legatura cu continutul

Multi editori recurg la aceasta tactica: din cauza continutului monoton si neinteresant de pe site, apeleaza la titluri exclusive, care sa atraga atentia cititorilor sa ii influenteze sa citeasca articolul. Nu vei reusi decat sa ii enervezi pe cititorii tai, atat pe cei fideli, cat si pe cei potentiali si sa ii determini sa te ocoleasca. La prima impresie vei observa o crestere majora a traficului pe site si vei fi tentat sa continui cu aceasta tehnica, insa te asigur ca vei ramane fara cititori inainte sa apuci sa te bucuri prea mult.

3. Nu respecti dezabonarile

Ai primit astazi un e-mail de la un utilizator care a solicitat dezabonarea de la newsletter-ul tau si te-ai gandit sa nu ii respecti dorinta si sa continui sa ii trimiti continut? Vei continua sa primesti solicitari de dezabonare de la acea persoana, iar nerespectarea dorintei sale nu numai ca este enervanta, dar si ilegala!

4. Nu iti optimizezi site-ul pentru telefoanele mobile

Vei pierde mai multi cititori decat ti-ai putea imagina daca nu iti vei optimiza site-ul pentru telefoanele mobile, pentru ca de pe aceste device-uri provine o mare parte din traficul tau! Gandeste-te ca majoritatea utilizatorilor de internet detin un smartphone, de pe care obisnuiesc sa citeasca diferite tipuri de continut promovat pe retelele sociale.

5. Intregul continut este doar despre tine

Nu intotdeauna este totul doar despre tine! Nici despre compania, brandul, serviciile sau viitoarele oferte ale tale! Asta nu inseammna ca nu poti furniza continut in care sa iti promovezi si produsele, insa incearca sa nu transformi toata informatia in ceva doar despre tine! Vei deveni enervant in scurt timp.


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii