Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 sfaturi pentru cei care isi cauta un loc de munca

Intr-un deceniu in care locurile de munca sunt mai cautate decat paine calda, fiecare aspirant la un job trebuie trebuie sa dovedeasca "acel ceva" care il face diferit de competitorii sai.
Indiferent de industria in care isi doreste sa obtina un loc de munca, fiecare candidat trebuie sa isi dovedeasca originalitatea, creativitatea si productivitatea.

Voi prezenta 3 tactici pe care sa le pui in practica la interviul de angajare, care te vor ajuta sa treci la nivelul urmator si sa obtii o oferta mai buna de la angajator:

1. Fa cercetare semnificativa

Dupa programarea interviului de angajare, fiecare candidat stie ca este necesar sa faci o scurta documentare despre compania respectiva. De-a lungul timpului s-a dovedit ca majoritatea candidatilor viziteaza site-ul companiei si retin doar cateva informatii principale, insa tu trebuie sa fii diferit.

Documenteaza-te din mai multe surse si informeaza-te despre perioada in care a fost infiintat compania, despre cel mai mare succes al sau, dar si despre momentul in care a esuat, despre angajati, furnizori, dar si competitori. Cu astfel de informatii ii vei impresiona pe membrii comisiei de interviu si vei primi cu siguranta o oferta buna de angajare.

2. Primeste sfaturi de la recrutori

De la distanta, cel mai bun sfat pe care il ofera expertii in resurse umane si recrutare este acela de a-i asculta cu atentie pe membrii comisiei in timpul interviului, iar pe parcursul acestuia sa dovedesti ca sunteti pe aceeasi lungime de unde. Asta inseamna sa asculti si sa privesti cu mare atentie, inainte de a lua initiativa si a muta discursul pe o alta directie.

3. Trateaza recrutorii ca pe clientii tai

Concentreaza-te pe interviul de angajare la fel de mult cum ai proceda si in cazul unei intalniri cu un client important, despre care trebuie sa aflii mai multe, inainte de a lua decizia de a-ti asocia numele cu el. Este normal sa iti intrebi clientii care sunt prioritatile lor si unde isi doresc sa ajunga.

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii