Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 modalitati de a deveni un bun manager

Tags: sfaturi manageri, calitati manager, activitati manageriale,

Conduci o firma cu doar cativa angajati sau o companie de renume, cu sute de salariati? Indiferent de raspuns, trebuie sa stii ca de atitudinea ta depinde productivitatea persoanelor pe care le coordonezi, domnule manager!
Schimbarile intr-o companie pot fi benefice, insa situatiile difera si in functie de modul de gestionare al managerului, care trebuie sa detina anumite abilitati de a-si indruma personalul in situatii critice.

Un bun manager este o persoana care poate recunoaste obiectivele, telurile si potentialul angajatilor sai si ii poate inspira sa gandeasca diferit. Asta inseamna ca un lider adevarat trebuie sa fie un bun profesor.

Unul dintre cei mai buni profesori din ultima vreme este Krishnamacharya, cunoscuta si ca "parintele sportului Yoga modern".

Voi prezenta trei aspecte ale managerilor grozavi, regasite in cartea scrisa de Krishnamacharya, "Cele trei calificari ale unui bun profesor":

1. Conecteaza-te cu profesorii tai

Adevaratele cunostinte sunt preluate intotdeauna de la o persoana la alta. Este adevarat, in procesul de invatare este indicat sa citesti cat mai multe carti, articole de specialitate si pareri ale expertilor din intreaga lume, insa un profeso cu adevarat bun este cel care nu se opreste niciodata din a invata de la persoanele din jurul sau.

De asemenea, dascalii obisnuiesc sa mentina deschise relatiile cu mentorii lor si le cer intotdeauna parerea in legatura cu evenimentele importante din viata lor.

2. Fii consistent

Cea mai buna metoda de a inspira si de a-i invata pe cei din jur sa oferi intotdeauna un set de exemple consistente, pentru fiecare situatie in parte. Roaga-i pe angajatii tai ca pentru o zi sa faca lucrurile pe care obisnuiesti tu sa le faci, spre exemplu si vei observa ca astfel le vei castiga respectul si admiratia. Este necesar sa fii transparent fata de angajatii tai in legatura cu sarcinile tale zilnic - incepand cu rutina de dimineata, metodele si actiunile care te duc mai aproape de a-ti indeplini obiectivele. Vei observa ca oamenii vor raspunde incercarii tale de a fi un lider autentic.

3. Poarta-te frumos cu oamenii

Incepe prin a-ti adresa singur urmatoarea intrebare: "Imi place sa lucrez cu oamenii?" Cei mai multi oameni accepta sa devina managerii unei afaceri doar pentru ca reprezinta urmatorul nivel al carierei lor, insa nu le place sa lucreze cu oamenii si nu stiu sa gestioneze situatii de criza. Exista intr-adevar si cativa manageri care isi se poarta frumos cu angajatii si nu ii trateaza superior, ci discuta ca si cum s-ar afla pe aceeasi lungime de unda.

Este extrem de important pentru un manager sa isi descopere singur telul, obiectivele, locul in care isi doreste sa ajunga si tintele pe care isi doreste sa le atinga. Asta ii va ajuta sa fie mai fericiti, mai increzatori si sa reuseasca in tot ceea ce si-au propus.  


Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii