Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nimeni nu vrea sa faca sondajul tau

Tags: marketing, trucuri de marketing, sondaje online, rata de raspuns la sondaje online

Dintre sutele de cereri de participare la sondaje primite, la cate raspunzi favorabil? De cate ori ai fost invitata, cand ai intrat in vreun magazinas, sa participi la un sondaj pentru a castiga vreun card sau voucher? Este oare rezonabil ca cineva, mai ales la sfarsitul unei lungi zile de munca, sa te roage sa te loghezi pentru a raspunde la 10-15 intrebari privind experienta de invatare?
Ma intreb mereu cine isi rupe din timp pentru a completa sondajele/chestionarele. Sunt persoane nervoase care cauta sa se descarce cumva? Sunt plictisite? Nu cred ca este un set reprezentativ. Si as pune pariu ca majoritatea raspunsurilor date de clientii ocupati al caror feedback este chiar util ajunge la gunoi.
 
Caci clientii stiu ca aceste sondaje sunt lungi si complicate. Si niciun sondaj nu ajuta compania daca nimeni nu raspunde la el. Daca ratele de raspuns sunt sub 40% pentru o companie centrata pe consumator si de sub 60% pentru o companie B2B, trebuie sa-ti pui urmatoarele intrebari:
 
Este sondajul meu prea lung? Daca ia mai mult de cateva minute sa completezi sondajul, acesta este prea lung. Demonstrezi respect fata de client daca ii spui ca va dura cateva minute si chiar asa se intampla.
 
Raspund la plangerile consumatorilor?  Daca nu folosesti datele din sondaj pentru imbunatatirea produselor si serviciilor, arunci bani si timp pe fereastra. Roaga-ti seful sa rezume primele trei actiuni pe care le-au implementata in ultima saptamana ca rezultat al raspunsurilor la sondaje. Daca lista nu impresioneaza, nu cumva iti pierzi timpul cu sondajele?
 
Cum le arat respondentilor ca-mi pasa?  Majoritatea celor care raspund la astfeld e intrebari cred ca raspunsurile lor merg pe apa Sambetei. De aceea este important sa-i instiintezi ca parerea lor schimba modul de functionare al companiei.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0