Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cea mai buna idee de marketing, garantata si gratuita

Tags: marketing, vanzari, cum sa atragi atentia, secret de marketing

Ce altceva as mai fi putut baga in titlu? Organic? Descarcare instant? Pentru ca acest articol se refera la cum atragem atentia oamenilor. Daca ma uit pe mail-ul meu, ma ia durerea de cap: atatea companii respectabile se lupta sa ma faca sa dau clic folosind afirmatii hiperbolice.
Exista insa si o cale mai buna. Stai un pic: aflati secretul de marketing care le-a adus milioane unor oameni exact ca tine (nu m-am putut abtine).
 
Cum sa atragi atentia oamenilor (fara ca acestia sa te urasca mai tarziu)
 
Este mai bine sa investesti timp si energie pentru a intelege ce este important pentru oamenii a caror atentie o cersesti, decat sa-i pacalesti sa-ti citeasca mesajul. Pentru ca, daca intelegi ce e important pentru ei:
 
- nu trebuie sa tipi sau sa folosesti hiperbole. Ceea ce spui ii va interesa in mod natural. Si, ca prin magie, le obtii si atentia;
 
- nu-ti irosesti timpul. Nimeni nu vrea asta. Nu-ti afce dusmani incercand sa-ti faci prieteni;
 
- nu-ti stabilesti asteptari nerealiste. Pe care nu le poti satisface;
 
- nu te faci de ras;
 
- nu atragi ciudati in urma unor afirmatii periculoase. Nu vrei prosti, caci acestia nu sunt clienti buni.
 
Poti intelege ce este important pentru cei care vrei sa-ti acorde atentie punandu-le intrebari deschise si ascultandu-le raspunsurile. Cel mai bine este sa vorbesti cu un grup de clienti actuali care se potrivesc descrierii tipului de client pe care vrei sa-l atragi in numar mare. 
 
Intrebari ca „Ce se intampla in viata dumneavoastra in acest moment?”, „Care sunt cele mai mari provocari cu care va confruntati?”, „La ce proiecte lucrati/ ce incercati sa realizati/ cum vreti sa va imbunatatiti afacerea?”. Nimic din ceea ce am mentionat pana acum nu are legatura cu ceea ce vinzi. Nici nu trebuie. Vrei sa intelegi, in mare, cum merge mintea clientului. 
 
Sau ca „Ce poate face compania mea pentru a va ajuta?”, „Daca ati vrea sa lucrati cu o alta companie ca a mea, cum ati cauta-o?” sau „Ce cautati? Ce va atrage atentia?”.
 
Stiati deja despre toate astea, nu? Are sens. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0