Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Tehnici de comunicare dovedit eficiente

Tags: marketing, trucuri de comunicare, angajati, relatie angajat-angajator

Daca reusesti sa-i faci pe angajati sa dea ce au mai bun in ei, esti un lider eficient. Dar sa comunici exact ceea ce vrei poate fi dificil. Asteptarile neclare duc la procese ineficiente si la performante slabe. Oamenii devin frustrati pentru ca munca nu le este apreciata si, in cele din urma, compania are de suferit.
Poti evita confuzia apeland la niste trucuri testate de comunicare:
 
1. Mai spune o data care sunt asteptarile tale. In cadrul fiecarei conversatii, foloseste un limbaj simplu si direct cand iti comunici asteptarile. Cheia unei comunicari eficiente este simplitatea si repetarea mesajului.
 
2. Explica cine, ce si cum. Pentru a comunica asteptar clare intr-un mediu in continua miscare, asgura-te ca angajatii stiu mereu ce incerci sa obtii, cum planifici sa ajungi acolo si cine va face ce pentru a atinge obiectivul. Majoritatea esecurilor pot fi asociate cu o lipsa de claritate a uneia din aceste trei componente.
 
Clarifica rezultatele asteptate, rolurile si procesele si da-i echipei instrumentele necesare pentru a-ti pune viziunea in practica.
 
3. Observa ce inteleg angajatii din mediul de lucru. Ca angajatii sa-ti atinga asteptarile, mediul de lucru trebuie sa le sprijine compotamentele pe care tu vrei sa le vezi. Fiecare element al culturii tale trebuie sa reintareasca comportamentele asteptate. 
 
Asteptarile eficiente sunt sprijinite de un sistem de recompense, dar si de structurile si procesele companiei. De exemplu, daca vrei ca angajatii sa-si asume riscuri, atunci trebuie sa-i recompensezi pe cei care fac asta si sa organizezi un flux de munca ce permite esecul si experimentarea.
 
4. Intereseaza-te personal de angajatii tai. Angajatii cin la munca cu dorinte si nevoi, asa ca e bine sa-l cunosti pe fiecare in parte, pentru a vedea ce-l motiveaza. Afla ce le da energie si cu ce provocari se confrunta.
 
Aloca-ti timp pentru a te conecta emotional cu fiecare om pe care-l ai in subordine. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0