Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Raport: Email-ul este mai bun decat Facebook la atragerea clientilor noi

Tags: marketing, instant marketing, clienti, facebook, email marketing

Cand vine vorba de atragerea clientilor prin canale de direct marketing, email-ul s-a dovedit a fi mai eficient decat site-urile de social media ca Facebook si Twitter, scrie Entreprenuer.com.
Un nou raport al firmei de predictive analytics Custora a descoperit cum colectarea de clienti via email s-a marit de patru ori din 2009 si a ajuns acum la 7,5 % din volumul de clienti castigati.
 
Studiul a analizat datele a 72 de milioane de clienti care au facut shopping pe 86 site-uri diferite de retail si a descoperit ca rezultatele cautarii organice sunt inca cel mai eficient instrument de obtinere de clienti, in proportie de 16%. Clientii care ajung la un brand din cautare organica sunt cu 54% mai predispusi sa-i ramana fideli brandului respectiv, spune raportul. 
 
Pe de alta parte, clientii culesi de pe Twitter sunt mai nerabdatori sa plece si cu 23% mai putin predispusi sa ramana fideli brandului.
 
Cand vine vorba de achizitia de clienti via email, exista cateva reguli simple:
 
1. Asigura-te ca ai un continut care iese in evidenta.
 
Scopul este sa convertesti o adresa de email intr-un client care sa se intoarca la tine. Este important ca mesajul tau sa iasa in evidenta si sa monitorizezi modul in care clientii raspund eforturilor tale de marketing direct.
 
Subiectul email-ului trebuie sa fie scurt si asigura-te ca eviti cuvintele spam, dar ofera un rezumat la continutului mesajului. Daca email-ul tau contine trei piese diferite, mentioneaza-le pe toate pentru a atrage atentia cititorului.
 
2. Monitorizeaza-ti rezultatele.
 
Daca-ti cunosti bine clientii, poti sa elaborezi tehnici mai eficiente si sa-ti cresti afacerea.
 
Este importanta sa stii cand si ce client a facut ce achizitie, cand a mai cumparat, cum a ajuns la tine.
 
3. Creeaza o linie deschisa de comunicare.
 
Asigura-te ca faci marketing intr-un mod care le eprmite recipientilor sa-ti vorbeasca.  Foarte rar se intampla ca ideea, propunerea sau conceptul cele mai originale sa atraga si bani. Daca iti asculti utilizatorii, vei putea sa te adaptezi pe masura ce testezi diverse concepte.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0