Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Diferentierea prin branding si marketing

Tags: marketing, sfaturi de marketing, branding, de marketing

Indiferent de domeniul in care ti-ai plasat afacerea, trebuie sa te diferentiezi de competitie, asta daca vrei sa supravietuiesti pe piata. Trebuie sa fii remarcabil. Existand atatea optiuni valabile pentru cumparatori, la fel este plictisitor si invizibil. Evidentiaza-te de multime.
Aici intervin brandingul si marketingul. ideea este sa creeze o afacere remarcabila ce-i face pe cumparatorii targetati sa fie atenti si sa le spuna tuturor ce au aflat.

Fiintele umane sunt construite in asa fel, incat isi amintesc, empatizeaza si impartasec povestile auzite. Lucru valabil inca de pe vremea oamenilor grotelor care se adunau in jurul focurilor preistorice, asa cum prospectii o fac astazi in jurul ecranului calculatorului. Masurarea, analytics si statisticile sunt instrumente puternice, dar numai daca sprijina si ilustreaza povestea generala a ceea ce vrei sa spui despre compania ta.

Mai simplu zis, trebuie sa-ti conduci afacerea in asa fel incat oamenii sa inceapa sa vorbeasca despre tine. Cu cat mai uimitoare si mai neobisnuite sunt povestile, cu atat oamenii le vor spune celorlalti. Mai important, o poveste puternica inspira actiune, facand audienta sa tanjeasca dupa experienta directa cu produsul/serviciul tau. Ceea ce se traduce prin mai multi cumparatori care iti bat la usa pentru a vedea ce e special la produsele/serviciile tale.

Inca nu esti convins ca a fi remarcabil este un element critic al succesului afacerii tale? Uita-te la ultimele schimbari din comportamentul cumparatorului. Oamenii incep procesul de achizitie mai devreme ca niciodata, cautand articole informative, citind recenzii online si punand intrebari pe social media. Inainte de a pune mana pe telefon sau a intra in magazin.

Selectiile facute de cumparatori sunt din ce in ce mai mult catalizate de povesti remarcabile despre companii care fac lucrurile atat de bine, incat clientii lor nu se mai pot opri din a le lauda. De ce? Pentru ca au incredere in prietenii lor, in membrii familiei chiar si in straini. Au incredere mai mare in acestia decat in reclame si agenti de vanzari.

De aceea remarcabil este totul. Remarcabilul genereaza povesti. Genereaza conexiuni rationale si emotionale care implica si mentin atentia prospectilor. Acest lucru este important. In loc ca TU sa-ti faci publicitate, oamenii vorbesc despre tine si ii incurajeaza si pe altii sa faca acelasi lucru.

Esti gata sa incepi sa scrii o poveste cu adevarat remarcabila despre afacerea ta?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0