Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa te credibilizezi pe Google

Tags: marketing, personal brand, google, rezultate google, seo, facebook

Cand un potential angajator primeste CV-ul tau si este interesat de tine, acesta te va cauta pe Google. Studiile recente arata ca aproape 85% dintre angajatori isi bazeaza decizia finala de angajare pe rezultatele cautarilor pe Google privind un potential, in timp ce 70% refuza un candidat din cauza comentariilor negative sau a rezultatelor dubioase in cadrul carora a aparut numele respectivului.
Si asta nu se aplica numai in cazul angajatorilor. Asteapta-te sa fii cautat pe Google si de catre colegi, clienti potentiali si foste amoruri. Este deci vital sa controlezi fiecare aspect a ceea ce apare despre tine online.
 
1. Google-este-te singur 
Primul pas consta in a afla punctul in care te afli. Majoritatea intra intr-una dintre urmatoarele categorii mari: cea negativa, cea irelevanta si cea „nu sunt eu asta!”. Scopul tau este sa intri in categoria “Persoana asta pare interesanta!”. 
 
2. Cumpara-ti domeniul cu numele tau
Cumpara toate domeniile formate din numele tau, mai ales daca planuiesti sa-ti lansezi un site si daca vrei sa apari pe prima pagina de rezultate.
 
3. Fa-ti un site
Daca esti interesat de brand-ul tau (fie ca esti freelancer, fie ca esti expert intr-un anumit domeniu), fa-ti un locsor care sa te reprezinte si pe care-l poti trece apoi pe cartea de vizita. Include experienta anterioara, studiile, interesele tale etc. Cu cat site-ule ste mai stufos, cu atat vei avea un rank-ing mai bun. WordPress si Tumblr sunt gratuite si iti permit o mentenanta facila.
 
4. Intra pe cele patru retele de socializare importante
Adica pe Facebook, LinkedIn, Twitter si Google+. De fapt, cu cat ai mai multe profiluri, pe Pinterest, Reddit, Instagram, de exemplu, cu atat iti va creste credibilitatea pe Google.
 
5. Fa Search Engine Optimization (SEO)
Acum ca ai si site, si domeniu si profiluri de social media, asigura-te ca esti optimizat. SEO este o chestie destul de complicata, dar exista si cateva lucruri elementare pe care le poti face:
 
Foloseste-ti numele real, ori de cate ori poti: daca nu-ti apare numele pe o pagina, Google nu o va considera rezultat relevant cand oamenii cauta numele tau. 
 
Completeaza-ti in intregime profilurile: Ai observat si tu ca multi oameni isi lasa campul „Despre” liber pe Facebook. Poate nu e important pentru tine personal, dar, cu cat ai mai multa informatie despre tine pe o pagina, cu atat Google o va pune mai sus la cautari. Completeaza-ti deci profilul de LinkedIn 100%, pune detalii biografice pe Twitter si scrie cate ceva despre tine si pe Facebook.

Link-uieste toate profilurile intre ele: Asigura-te ca paginile si site-ul se interlink-uiesc.
 
6. Monitorizeaza rezultatele
Chiar daca acum „arati” bine, nu este nevoie decat de o eticheta aiurea pe o poza sau o postare pe un blog facuta de un inamic pentru a te discredita. Fie urmaresti mereu ce apare despre tine pe Google, fie folosesti un instrument ca BrandYourself pentru a primi alerte. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0