Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce este retargetarea? (Reclame care ii fac pe vizitatori sa se intoarca)

Poate ti s-a intamplat si tie. Vizitezi un site si apoi vezi reclamele la site-ul respectiv urmarindu-te peste tot. Concidenta? Urmarire? Nu, se cheama retargetare. Pentru afaceri, retargetarea a devenit o practica des intalnita in lumea publicitatii a ultimilor ani. Reclamele retargetate sunt create pentru a-i face pe vizitatori sa se reintoarca la site-ul tau.
Conform studiilor, doar 2% dintre vizitatorii web sunt convertiti in consumatori la prima vizita. Ceea ce este uluitor de putin in comparatie cu volumul de trafic atars.
 
Asa ca ce are de facut o afacere mica?
 
Daca vreis a cresti rata conversiilor (adica a vanzarilor) exista o serie de lucruri pe care le poti face. Poti sa cresti traficul, pentru a obtien mai multi vizitatori. Poti face ofertele mai atractive. Poti imbunatati site-ul, facand call to action mai evidente. Poti intreprinde diverse activitati pentru a imbunatati ratele locale de conversie.
 
Mai exista o optiune. Daca ai bani de publicitate, alege reclamele retargetate. Ele le reamintesc vizitatorilor de site-ul tau si iti cresc tie sansele ca acestia sa se intoarca sis a cumpere.
 
Ideea din spatele retargetarii este de a face un procent ridicat de vizitatori sa cincheie actiunea de cumparare, pentru ca li se reaminteste de site-ul tau, chiar dupa ce au plecat.
 
Retargetarea se focalizeaza pe 98% dintre vizitatorii care au plecat de pe site din motiev necunoscute. Actul de a le oferi reclame pe post de mementi este o incercare de a mentine brandul in zona lor cognitiva si de a-i permite brandului sa le intre sub piele. 
 
Reclamele retargetate se concentreaza pe traficul pierdut. Aceste reclame sunt ultima ta sansa de a ii reintoarcere din zona de unde nu mai pot fi adusi inapoi.

Cum functioneaza retargetarea?
 
Din punctul de vedere a; publicitarului, retargetarea este simpla. Site-ul include bucati de cod javascript. Acest cod seteaza un cookie in browser-ul vizitatorului. Cand vizitatorul merge pe alte site-uri, cookie-ul se asigura ca reclamele publicitarului sunt afisate numai celor care au vizitat inainte site-ul publicitarului.
 
In zilele noastre, reclamele retargetate sunt raspandite peste tot. Poti livra reclame retargetate prin Google AdWords (Google numeste asta remarketing). Chiar si LinkedIn si Facebook au retargetarea inclusa in platformele lor de advertising.
 
Retargetarea se a face anonim. Cu alte cuvinte, faptul ca un vizitator vede o reclama nu inseamna ca  publicitarul obtine date personale despre acesta. Publicitarul vrea doar un vizitator care a vazut reclamele si caruia i se readuce aminte sa se intoarca si sa faca ceva.
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0