Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cat de influent esti?

Tags: marketing, influenta online, facebook, klout

Ese simplu: influenta conteaza. Conteaza la job si in viata privata. De fapt, influenta face parte din fiecare interactiune umana. Gandeste-te la parintii care-si influenteaza copiii, la liderii religiosi si politici care-si influenteaza discipolii, la directorii care-si influenteaza angajatii, al oamenii de vanzari si clientii lor, la prietenii care se influenteaza reciproc si lista continua.
Oamenii influenti au un avantaj fata de ceilalti, caci influenta este atasata abilitatii de a-i face pe ceilalti sa asculte ce ai de spus. Odata cu influenta vine si puterea de a schimba credintele si de a initia actiuni si comportamente din partea altora si asta este important in toate aspectele vietii, fie ca esti CEO al unei companii globale, reprezentant de vanzari, antrenor de fotbal sau o persoana care incearca sa-si convinga prietenii sa mearga undeva impreuna.
 
Ce ne face influenti? Faptul de a vedea pe cineva in pozitia de persoana influenta depinde de o serie de factori:
 
- Avem incredere in persoana respectiva?
- Este persoana in cauza intr-o functie de autoritate, este respectata?
- Ne va ajuta influenta persoanei sa avem mai mult succes?
- Etc.
 
Intrebarea de 100 de puncte este: Cum stim daca avem aceasta putere de influentare sau nu? Este dificil, mai ales pentru ca nu intotdeauna liderii carismatici si extrovertiti sunt cei mai mari influenceri. Nu ar fi deci minunat daca am putea masura si compara rezultatele pentru a vedea cine este cel mai influent la tine in companie, intre prieteni sau in domeniul tau? Vestea buna este ca se poate.
 
O modalitate de a masura si de a cuantifica ifluenta este de a monitoriza infleunta pe social media. Cu totii stim ca felul in care interactionam cu prietenii,c lientii sau angajatii se schimba rapid. Folosim instrumente ca Facebook, Twitter sau LinkedIn pentru a ne partaja opinii si idei, dam like la postari si recomandam ce ne-a placut. Frumusetea social media consta in faptul ca putem folosi toate astea pentru a calcula cat de influent este cineva.
 
Dar poate te intrebi de ce ar trebui sa-ti pese de infleunta online. Motivul: companiile folosesc acum social media pentru a recruta, promova sau manageria angajatii. Alte companii folosesc scorurile de la capitolul influenta pentru a imparti clientii pe categorii, ceea ce-nseamna ca ai putea avea de castigat.
 
Cel mai cunoscut mod de a masura infleunta pe social media este serviciul Klout.  Acesta floseste un tip de analytics aplicat la Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, Foursquare, Wikipedia si Instagram pentru a genera un scor intre 1 si 100. cu cat esti mai influent, cu atat scorul este mai mare. De exemplu, presedintele Obama are un scor de 99 si Justin Bieber de 92.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0