Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Care sunt numerele magice in marketing?

Tags: marketing, instant marketing, numere importante in marketing, rata de conversie, despre marketing

'Ce este masurat este pus in practica', spun marii oameni de marketing. Marketingul este unul din putinele zone functionale ale unei afaceri care a evitat 'sa fie masurat' multa vreme. Lucru care este acum in schimbare. Marketingul a devenit o stiinta. Asa ca intrebarea de azi este... care sunt indicatorii cheie de performanta (numerele magice)?
Exista nenumarate optiuni. Persoane diferite iti vor da raspunsuri diferite, dar exista cateva recomandari comune.

Vizitatorii site-ului – Uita de unici sau de cei care revin, monitorizeaza numarul total de vizitatori. Pentru a intelege corect cati oameni iti vizualizeaza mesajele, solutiile si pozitionarea.

Lead-uri – Marketerilor nu le prea convine sa fie responsabili cu lead-urile, dar zilele in care erau lasati in pace pentru astea s-au dus. Dar iata si vestea buna: poti considera pe orice care iti cere ceva un lead. A descarcat un raport gratuit - lead. S-a inregistrat pentru un webinar - lead. S-a abonat la un newsletter - lead. De ce? De ce nu? Sunt suficient de interesati sa ceara ceva si sa-ti dea datele lor de contact. Poate nu sunt gata sa intre in contact cu departamentul de vanzaro azi, dar reprezinta lead-uri.

Rata de conversie – Aceasta este cruciala. Acets numar masoara eficienta intregului tau program. Daca 5.000 de persoane iti viziteaza maine site-ul si niciuna nu devine cumparator, ai o problema. Mesajele convingatoare, ofertele infailibile si povestile cu talc contribuie cu toate la cresterea ratei de conversie. 

Sursele – Este important si de udne vin vizitatorii site-ului. Vin din link-uri directe (iti scriu numele sau url-ul site-ului) sau din social media, cautare organiza sau site-uri referring? Toate acestea contribuie la decizii cheie privind ceea ce merge si ce nu. Monitorizeaza uarul total de vizite pe site in functie de sursa pentru a vedea ce program de atingere a tintei are cele mai bune rezultate.

Link-uri inbound – Acestea sunt sangele vietii noi tale strategii de marketing. Fara aceste link-uri, mesajele si continutul tau nu ajung la oameni noi. Masoara regulat cantitatea si calitatea link-urilor inbound noi.

Gata, Opreste-te aic. Exista multe alte lucruri care reflecta performanta unui program, dar, daca urmaresti zilnic aceste cinci domenii, dobandesti o noua perspectiva asupra marketingului. Stiati ca, prin putina munca, influentezi zilnic aceste numere? Le poti creste zi dupa zi, luna dupa luna. Observand si imbunatatind aceste cinci domenii vei ajunge sa obtii o performanta mai mare a programului demarketing care, la randul sau, iti va genera profit.

Incepe de azi si creaza-ti numerele magice. Ia lista de mai sus si deleaga pe cineva sau afla datele tu insuti. Stabileste un prag fata de care sa le compari zilnic pe o perioada de 30 de zile. Exista multe software-uri care te pot ajuta sa faci asta fara efort. Numerele acestea sunt deja disponibile. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii