Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele mai frecvente 5 mituri despre social media

Tags: canale social media, social media marketing, idei preconcepute, mituri despre social media

Ai decis ca social media nu este pentru compania ta? Chiar daca ai ajuns la concluzia ca marketingul prin social media iti consuma prea mult timp sau nu merita efortul depus, nu este cazul sa renunti definitiv. Exista atatea idei preconcepute despre social media, incat nu e greu sa iti faci o impresie gresita.
Iata asadar cateva mituri despre social media de care ar trebui sa uiti pentru totdeauna:
 
1. Marketingul prin social media este o pierdere de timp.
Canalele social media au schimbat in mod semnificativ modul in care oamenii relationeaza unii cu altii si iau anumite decizii. Aici pot comunica cu foarte multi oameni, primesc numeroase recomandari si descopera multe lucruri noi, printre care se pot numara si produsele sau serviciile comercializate de compania ta. Nu neglija canalele social media, deoarece acestea pot juca un rol esential in dezvoltarea afacerii tale.
 
2. Activitatea din social media nu imi va afecta profitul.
Aproape fiecare decizie pe care oamenii o fac privind cumparaturile se bazeaza pe unul din doua lucruri: ce au auzit despre produsul sau serviciul respectiv de la altii si ce au descoperit singuri. Si unde descopera oamenii cele mai multe produse noi in ziua de astazi? Pe retelele de socializare. Fie ca este vorba de numele unui restaurant, al unui hotel sau al celei mai bune spalatorii auto din zona, oamenii apeleaza la retelele de socializare pentru aflarea raspunsurilor.
 
3. Marketingul prin social media este prea complicat si necesita prea mult timp.
Cu toate ca poate parea foarte dificil sa tii pasul cu ultimele tendinte din social media si sa oferi in mod continuu continut nou si interesant, nu este chiar asa. Odata ce ti-ai creat un cont Facebook sau Twitter, poti incepe sa construiesti o relatie de durata si de calitate cu potentialii tai clienti si fara a fi nevoie sa iti actualizezi statusul la fiecare 15 minute. Dupa ce ai stabilit prezenta in social media, vei ajunge la clienti relativ usor, vei putea afla ce parere au acestia despre compania ta, si le vei putea raspunde la intrebari si ingrijorari. Socializarea cu clientii nu ar trebui sa iti ia mai mult de 30 de minute zilnic.
 
4. Afacerea mea este prea mica pentru a benefia de social media.
Avand in vedere ca retelele de socializare se bazeaza pe conexiunile stabilite intre diversi oameni, poti beneficia de pe urma deschiderii pe care oamenii o au in mediul online, in special pe canalele social media. Aici poti castiga clienti fideli, care sa iti promoveze mai departe afacerea.
 
5. Nimanui nu-i pasa de ce am eu de spus pe canalele social media.
Acest lucru este adevarat, atata timp cat vorbesti singur si nu ii implici si pe oameni in comunicare. Incepe conversatii cu clientii potentiali si actuali, adresandu-le diverse intrebari, impartaseste-le noile produse sau servicii de care pot beneficia, invita-i sa-si exprime opiniile si sa ofere sugestii si critici constructive. Ideea este sa folosesti canalele social media pentru a descoperi ce anume isi doresc consumatorii, sa imbunatatesti oferta actuala si sa te asiguri ca toti clientii sunt multumiti.

via Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0