Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 mituri despre social media

Tags: marketing, social media marketing, social media, strategii de social media marketing

In ultimii cinci ani, social media au capatat din ce in ce mai multa importanta in strategiile de marketing ale companiilor. Exista insa nenumarate idei gresite care circula despre utilizarea social media si cresterea vanzarilor si serviciile care merita investitia de timp si bani din partea companiilor.
1. Daca nu este viral, nu merita efortul.
 
Cand ne gandim la povestile de succes pe social media, ne gandim, de obicei, la campaniile care au atras milioane de vizualizari, cum ar fi cea Old Spice. Da, acestea sunt unele reusite, dar este gresit sa privim social media numai prin acaesta lentila. Social media marketing nu trebuie sa aiba in vedere o singura reusita de amploare. Se refera la valoarea adaugata in timp. Cele mai bune campanii sunt cele interesante si unice, care disemineaza continut ce trece testul „si eu dau share la asta” si te ajuta sa cresti organic audienta.
 
2. Clientii mei sunt mai in varsta, asa ca social media nu au efect pentru compania mea.
 
56% dintre utilizatorii de internet de peste 50 de ani sunt pe Facebook. Clientii tai sau viitorii tai cleinti te asteapta sa-i gasesti pe Facebook, dar si pe Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram etc.
 
3. Google+ este o pierdere de timp.
 
Daca definesti Google+ ca pe o retea de socializare, atunci da, ea nu are forta necesara pentru a fi luata in seama. Dar, in realitate, este un strat deasupra celorlalte servicii Google, cum ar fi cautarea, Gmail si chiar YouTube. Cand cineva foloseste Google pentru a cauta orice, de la restaurante la mancare pentru pisici, rezultatul include si postarile generate de clicurile alea +1. 
 
4. Twitter functioneaza doar pentru celebritati si brandurile mari.
 
Da, Ashton Kutcher, are o gramada de follower-i, dar Twitter poate fi relevant si valoros si pentru afacerile locale care au o audienta mica, dar targetata. Pentru ca Twitter sa conteze, trebuie sa stii cand sa postezi, ce sa postezi si sa nu te autopromovezi exclusiv. 
 
5. Publicitatea pe Facebook atrage like-uri, dar nu si clienti.
 
Acum cativa ani, multi advertiseri au sarit in trenul Facebook. Au cheltuit multi bani pe reclame fara a intelege exact valoarea unui like sau a unui fan si fara a se gandi la ROI. Cand este facuta corect, publicitatea pe Facebook poate creste influenta companiei, numarul de fani si implicarea clientilor. Este un instrument puternic prin care-i poti face pe cumparatorii actuali sa faca recomandari prietenilor si sa ajute la cresterea fidelitatii fata de brand.
 
6. Cu cat postezi mai mult pe Facebook, cu atat campania va merge mai bine.
 
Daca postezi prea des, iti scazi numarul de fani, de like-uri, de comentarii si partajari. Daca postezi prea mult, iti cresti riscul ca mai putini oameni sa vada ceea ce ai postat. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0