Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Notorietatea brandului: cat de multa informatie avem voie sa distribuim online

Tags: notorietatea brandului, distribuire informatii, brand, consumatori, mediul online

Exista o limita cu privire la cantitatea de informatii pe care o putem distribui online? Kevin Bailey, un marketer specializat in servicii SEO, ne spune categoric ca nu exista o astfel de limita in cazul brandurilor, acesta sugerandu-ne sa adoptam filosofia simpla: "Distribuie tot, oriunde".
Bailey este de parere ca brandurile ar trebui sa le ofere consumatorilor cat mai multe informatii legate de companie, industrie, personal si produsele si serviciile oferite, atat prin intermediul website-ului oficial, cat si pe blog, pe canalele social media si forumuri. Sinceritatea si deschiderea fata de clienti sunt cele mai apreciate calitati.
 
Acesta ne sugereaza de asemenea sa impartasim anumite secrete din industrie, pentru a capta atentia consumatorilor si a le castiga increderea. Se recomanda insa evitarea distribuirii de informatii irelevante, care vor fi catalogate din start ca si spam.
 
Cu cat un brand este mai activ in mediul online, cu atat va deveni mai cunoscut. Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor se informeaza de pe internet atunci cand doresc sa faca o achizitie, in special prin intermediul cautarilor Google, este esential ca brandul sa apara pe prima pagina in aceste cautari. In caz contrar, brandul nu este relevant pentru potentialii clienti si este foarte probabil sa fiti depasit de companii concurente care au stiut cum sa se faca bine cunoscute in mediul online.
 
Distribuirea de informatii este calea sigura spre succes

Si asta deoarece atat Google, cat si consumatorii, judeca un brand in functie de notorietatea si relevanta sa in mediul online. Informatia asociata brandului trebuie sa fie una de calitate.
 
O companie poate oferi servicii si produse excelente, insa daca nu distribuie informatii relevante despre acestea si nu interactioneaza cu clientii in mediul online, motoarele de cautare nu vor afla niciodata, irosindu-se astfel una din cele mai importante oportunitati de promovare.
 
Calitatea informatiilor oferite este esentiala, asadar trebuie evitata pe cat posibil publicitatea agresiva care nu face altceva decat sa ii sperie si sa ii irite pe consumatori.
 
Tendinta consumatorilor de a se informa din mediul online este in crestere, Bailey numind acest proces "Momentul Adevarului". Consumatorii cauta informatii referitoare la un produs sau serviciu inainte de a il achizitiona, dupe ce au vizionat reclama sau chiar in timp ce se afla in magazin si tin produsul in mana.
 
In concluzie, brandurile ar trebui sa depuna eforturi tot mai mari pentru a oferi informatii cat mai relevante in mediul online, in vederea cresterii brand awareness-ului, neexistand o limita cu privire la cantitatea de informatii pe care acestea o pot distribui. Cand vine vorba de notorietatea brandului, se merge pe principiul "cu cat mai mult, cu atat mai bine".

Via Inc
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0