Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 pasi spre crearea unui website comercial de succes

Tags: magazin online, site comercial, cos de cumparaturi virtual, consumatori, produse

Prezenta online prin intermediul unui website comercial este o strategie de vanzari eficienta. Exista cateva metode prin care poti imbunatati eficienta site-ului, atragand tot mai multi clienti care nu doar sa priveasca produsele si serviciile oferite, ci sa le si achizitioneze.
Iata cinci pasi prin care sa cresti vizibilitatea unui site comercial:

1. Integreaza un cos de cumparaturi virtual
Unele magazine online folosesc servicii precum PayPal pentru efectuarea platilor online, insa integrarea unui cos de cumparaturi dirct in website ar putea fi o solutie mai buna. Cosurile de cumparaturi permit consumatorului sa isi personalizeze achizitiile si le ofera acestora mai multe informatii cu privire la produsele si serviciile comercializate.
 
2. Recomanda produse similare
Desi interactiunea fata in fata cu consumatorii nu este posibila in mediul online, puteti da dovada totusi de calitatile unui agent de vanzari experimentat. Un magazin online poate include un "motor de recomandari" care sa le sugereze clientilor produse similare sau complementare, produse actualizate si suplimentare. Facebook ofera in mod gratuit o astfel de functie, al carei cod poate fi copiat si lipit pe proriul website.
 
3. Optimizeaza-ti site-ul pentru motoarele de cautare
Pentru a vinde cat mai multe produse, website-ul tau trebuie sa poata fi gasit cu usurinta. Astfel, poti lua in considerare mai multe instrumente pe care Google ti le pune la dispozitie in mod gratuit, care vor iti vor ajuta site-ul sa fie gasit mai usor de catre principalele motoare de cautare.
 
4. Organizeaza un concurs sau o promotie online
Concursurile si promotiile online pot atrage atentia asupra activitatii din social media si pot convinge cat mai multi clienti potentiali sa iti viziteze website-ul. Acordarea unui premiu de valoare poate avea o influenta majora asupra consumatorilor, insa, de multe ori, chiar si concursurile cu premii mici se pot dovedi la fel de eficiente.
 
5. Dezvolta o strategie eficienta de expediere a produselor
In comertul electronic, expedierea gratuita sau aproape gratuita este din ce in ce mai des utilizata. Insa trebuie sa optezi pentru o strategie de expediere eficienta. In loc sa alegi fie expedierea foarte costisitoare, fie pe cea complet gratuita, poti alege o cale de mijloc. De exemplu, poti oferi expediere gratuita pentru o suma minima de cumparaturi.  

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0