Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketingul ultra-personal. De ce sa renunti la ultra

Tags: marketing, strategii, clientii, comportamentul de cumparare, compania

S-ar parea ca ultimul trend in materie de strategii de marketing e sa fii cat se poate de personal, ultra-personal. Se pare ca cel mai bun continut a devenit peste noapte acesta si ca doar aceasta doza bine indesata in articole iti va aduce traficul dorit sau cel care sa-ti depaseasca asteptarile.

Cu toate acestea, continutul e fie personal, fie impersonal. Daca se fac distinctii cand vine vorba de a fi personal, se prea poate sa te indepartezi de o legatura buna si sincera cu cititorii.

Ce inseamna sa fii personal in continutul de marketing? Sa folosesti numele cuiva in e-mail, in newsletter, intr-un mesaj adresat abonatului sau clientului este elementul care nu trebuie sa lipseasca. Dar, atentie, NU ESTE suficient.

Pentru a fi cu adevarat autentici si personali, trebuie sa intelegem nevoile clientilor si sa raspundem acestora cat se poate de clar si directionat acestor nevoi.

Aceasta strategie inseamna sa purtam o conversatie. Inseamna sa livram mesajul potrivit la momentul potrivit persoanei potrivite. Nu e despre noi, ci despre clienti.

La noi ne putem gandi ca elefant.ro face treaba buna cand vine vorba de mesaje personalizate sau de reclame sau newslettere care iti ofera posibilitatea de a alege dintre carti destinate tie ca individ. Si totul e despre tine fiindca ai la dispozitie o multime de instrumente care iti vin in ajutor.

Timpul clientilor nu trebuie irosit cu mesaje care nu aduc nimic de valoare. Trebuie sa ne cunoastem clientii, sa stim ce vor, cine sunt si cum se poate incadra compania in profilul acestora.

Nu trebuie sa incercam sa aflam ce cred clientii despre compania sau produsele noastre, ci despre ceea ce ii nemultumeste sau, dimpotriva, ii multumeste.

Strategia noastra trebuie dezvoltata in functie de comportamentul de cumparare al clientului. Daca acel continut pe care vrem sa il oferim nu ar insemna nimic pentru clientii nostri ideali, atunci il dam deoparte. Trebuie sa oferim continut avand intotdeauna omul respectiv in minte.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii