Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

7 lectii de management pe care toti ar trebui sa le cunoastem

Tags: lectii management, timp, eficienti, productivi, multitasking, imaginatie

Felul in care ne organizam astazi timpul depinde foarte mult de modul in care functionam cel mai bine ca indivizi, dar si de contextul unei societati care face ca timpul liber sa para din ce in ce mai putin.

Faptul ca nu reusim sa ne organizam suficient de bine poate face ca munca noastra sa nu aduca cele mai bune rezultate, iar notiunea de timp sa se transforme intr-o moneda si mai valoroasa decat este deja.


Iata cateva dintre cele mai importante lectii de management pe care ar trebui sa le stim si pe care le putem aplica in folosul nostru in fiecare zi:

1. Intotdeauna exista timp. Timpul in sine e o prioritate.

Nu ramanem niciodata fara timp, insa trebuie sa stim cum sa nu il ripisim. Daca ceva a fost amanat, e din cauza ca nu ni s-a parut suficient de important sau urgent. Daca amanam lucrurile pe care trebuie sa le facem, ne limitam singuri timpul pe care il avem la dispozitie.

2. Zilele sunt mai pline decat crezi.

Poate iti imaginezi ca zece zile pentru finalizarea unui nou proiect sunt suficiente, insa in fiecare zi vei descoperi noi sarcini si e bine sa te concentrezi pe munca intensa pe o perioada mai scurta: 4-5 ore pe zi planificate strict, fiindca diferenta va fi acoperita cu alte sarcini.

3. Lucreaza mai mult cand simti asta. Relaxeaza-te cand ti se pare prea mult.

In unele zile o sa fii foarte bun la ceea ce faci, in alte zile o sa simti ca nu ai nicio idee buna si ca nu te poti concentra. Trebuie sa profitam de zilele in care energia noastra ne permite sa fim mai productivi decat de obicei.

4. Multitasking-ul nu functioneaza.

E un mit ca daca facem mai multe lucruri in acelasi timp vom reusi sa le ducem la bun sfarsit si vom fi mai eficienti. Rezultatele vor fi mai slabe, iar creierul nostru va fi mult mai obosit.

5. Suntem intotdeauna mai concentrati si mai productivi cand timpul e limitat.

Daca ne stabilim termene mai scurte decat cele impuse initial, reusim sa ne organizam  mai bine si sa ne concentram mult mai mult, stiind ca trebuie sa terminam cat mai repede si sa respectam deadline-ul.

6. Pofta vine muncind.

E bine sa incepem prin a rezolva probleme mici si sarcini nu foarte dificile. Cert e ca muncim din ce in ce mai mult pe masura ce muncim si e bine sa nu profitam de perioade prea mari de vacanta.

7. Sa muncim in prezent atat cat putem.

Daca ne imaginam ca trebuie sa asteptam ca lucrurile sa fie perfecte, e mai bine sa le facem in prezent fiindca un lucru bun, dar facut, e mai important decat un lucru perfect, dar numai in imaginatia noastra.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii