Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Sticla interactiva de la Heineken

Tags: marketing, reclama zilei, heineken, sticla interactiva

In majoritatea evenimentelor de anvergura, bautura este un actor important, fie ca vorbim de sponsorizari din partea unor branduri, fie de experienta in sine a participantilor.
Dar, in afara de faptul ca are alcool (ceea ce in sine nu este un lucru rau), nu exista prea multa interactiune in ceea ce priveste o sticla de bere, de exemplu, contextul fiind cel care da tonul distractiei.
 
Heineken a decis sa introduca sticlele de bere inteligente care pot interactiona cu alte sticle, cu mediul in care se afla si cu oamenii care beau din ele. Sticla lumineaza in anumite moduri, in functie de actiunea manuitorului. Daca ciocnesti, sticla se lumineaza, daca incepi sa bei, apar fascicule pulsande de lumina si clipeste in ritmul muzicii.
 
Sticlele contin opt LED-uri, un microprocesor de 8 biti si accelerometru pentru a se asigura ca anumite actiuni genereaza anume reactii. 
 
Lansarea s-a facut in cadrul Saptamanii de Design de la Milano.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0