Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Rebranduirea lui Abercrombie & Fitch

Tags: marketing, reclama zilei, abercrombie & fitch, campanie online, greg karber

Saptamana trecuta vorbeam despre cum Mike Jeffries, CEO al retailerului american Abercrombie & Fitch, declara, in Business Insider, ca nu-si doreste clienti supraponderali si ca nu face masura XL pentru femei. Saptamana aceasta, va prezentam o campanie online nascuta ca reactie la atitudinea discriminatorie a brandului.
Campania, creata de Greg Karber, consta intr-un clip postat luni pe YouTube si care are, pana la ora scrierii acestui articol, aproape 4 milioane de vizualizari. Scriitorul american a vrut sa reorienteze toata energia negativa nascuta intr-un gest social pozitiv, dupa cum a declarat pentru Mashable.
 
Karber incurajeaza privitorii sa doneze hainele brandului pe care le-au achizitionat „din greseala” si sa le ofere unui adapost pentru persoane fara locuinta si sa posteze pe social media dovezi ale gestului lor.
 
Scopul: transformarea lui A&F din brandul tinerilor cool in brandul oamenilor homeless. In ciuda comentariilor care sustin ca acest clip este ofensator la adresa napastuitilor soartei, Kerber spune ca nu asta a fost intentia lui si ca spera sa initieze in media o discutie in privinta ajutorarii acestor oameni.
 
Abercrombie and Fitch nu a oferit inca nicio replica. 
 


Cititi si DOAR clientii supli si frumosi, va rugam
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0