Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Parul sanatos se vede si se... aude

Tags: marketing, reclama zilei, unlivere, vioara, experiment

Cum poti demonstra cat mai creativ forta parului uman? Unlivere si-a luat brand-ul de balsam de par Silk Cream si a creat un experiment ciudat cunoscut ca „Hair Quartet” (Cvartetul parului, tr.n.), relateaza popsop.com.
Creativii agentiei de publicitatea trebuiau sa demonstreze efectul de intarire al balsamului, asa ca au contactat un mestegusar de arcusuri, Paul Goh, care a inlocuit parul de cal (folosit traditional la fabricarea arcusurilor) cu par uman in 4 arcusuri de vioara. Parul fusese in prealabil hranit cu balsam Silk Cream.
 
In luna iunie a acestui an, un cvartet de viori din Filipine a tinut un concert live intr-unul din cele mai mari mall-uri din Manila, cantand 40 de cantece cu ajutorul arcusurilor cu par de om. 
 
Aproximativ 600 de oameni au trecut prin zona si au ascultat concertul, primind apoi testere gratuite ale balsamului.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0