Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Legenda lui Mr Clean

Tags: marketing, reclama zilei, p&g, mr clean

"Avea multi prieteni, dar distractia insemna cu totul altceva pentru el", incepe legenda lui Mr Clean. Procter&Gamble risca un pic cu acest spot siropos in care Mr Clean concureaza cu supereroii zilelor noastre.
De fapt, spotul asa este si creat: sub forma unui trailer, in care un alt tip de Clark Kent isi gaseste niste parinti in varsta si cumsecade care il cresc frumos si ii accepta ciudateniile. Caci personajul sufera, in mod evident, de tulburare obsesiv-compulsiva. 
 
Asta intelegem noi din povestea mascotei P&G a carei evolutie este urmarita din frageda copilarie (cand apare cu carpa in mana stergand scarile casei adoptive) pana la maturitate cand vedem genul de barbat care atinge de trei ori clanta inainte sa iasa pe usa. De fiecare data.
 
Exista drama in povestea acestei vieti, dar spotul nu ne lasa sa o vede,. In schimb, vocea melodioasa din fundal povesteste cum Mr Clean si-a gasit menirea: „S-a nascut sa curete”. Nu poate trai deci cu adevarat, credem noi, decat in manastirea unde-l vedem facand echilibristica si primind aprobarea unui atotstiutor sensei.
 
Dar el continua sa ne serveasca, pe noi, publicul care murdareste constant.

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0