Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Dove si a sa frumusete neretusata

Tags: marketing, dove, frumusete adevarat, photoshop, reddit

Ogilvy Toronto a lansat o noua campanie Dove din cadrul celei mai ample numita "Real Beauty" (Frumusete fara retusuri, tr.n.) care se bucura de multe laude. Dar, desi este abila si atrage multa atentie, a avut, la randul ei, nevoie de retusuri pentru a fi credibila.
Agentia a creat o actiune in Photoshop (un plug-in, de fapt) care pretindea ca adauga un efect secundar de piele stralucitoare la imaginea modelului. in realitate, readuce imaginea la starea initiala, de dinainte de manipulare digitala. Agentia a plantat ideea pe Reddit, de unde art directorii si cei responsabili cu retusarea pozelor puteau sa o descarce. La folosire, urmau sa priemasca un mesaj de admonestare: "Nu ne mai manipulati perceptia frumusetii adevarate".  Exista insa si posibilitatea de a da „undo”, ca nu cumva sa li se piarda munca.

Vi se pare o miscare isteata? Depinde. Presa a vorbit despre campanie, asa ca aceasta si-a atins scopul. A existat un numar important de persoane care au descarcat aplicatia si care au folosit-o? Nu. Aplicatia de pe Reddit aproape ca nici nu are voturi favorabile. Iar profesionistii retusarilor fotografiilor nu prea umbla pe Reddit pentru aplicatii de adaugare a unei note de stralucire a pielii. In felul acesta, filmuletul pe care vi-l prezentam si voua este numai marketing si nu prea respecta promisiunea brandului, aceea de autenticitate.

Iata ce spune Dove despre cascadoria sa: "Dupa ani intregi de celebrare a frumusetii adevarate si de ajutare a femeilor sa fie fericite in propria piele, Dove a decis sa incerce ceva diferit. Pentru prima data, am vorbit direct cu persoanele responsabile cu manipularea perceptiei noastre asupra frumusetii - art directori, designeri graficieni si responsabili cu retusarea pozelor, in singurul loc unde puteau fi gasiti".

De fapt, Dove nu a vorbit direct cu niciunul dintre acestia. Nu este deci cel putin ciudat ca un brand dedicat schimbarii sa aplice o metoda teoretica, o plasa pentru premii in domeniul publicitatii?
 


Sursa foto: Captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0