Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reclama zilei: Cavalerismul nu a murit

Tags: marketing, reclama zilei, gentlemen only, simon baker, cavalerism

Cavalerismul nu a murit, ci supravietuieste intr-o sticla de parfum, noua aroma de la Givenchy, Gentlemen Only, care il are ca imagine pe actorul australian Simon Baker.
Gentlemen Only este o interpretare moderna a aromei clasice a brandului, Gentleman, din 1974. Spotul (vezi mai jos) il prezinta pe ambasadorul brandului, Simon Baker, intr-un costum impecabil plimbandu-se prin ploaie, fara a-si pierde farmecul, calmul si tinuta. Isi demonstreaza doza de cavalerism, oferindu-si umbrela unei frumoase demoazele care isi pierde taxiul, desi este unica fiinta imbracata in rosu, punctand marea de tonuri inchise din jur. 
 
Actorul a declarat ca a fost incantat de ideea de a participa intr-o campanie care vorbeste despre cavalerism, care vorbeste despre barbati intr-o maniera prospata. 
 
Saptamana trecuta, brandul a facut o campanie de sampling in Londra. A ales cativa barbati aratosi pentru a imparti mostre atat barbatilor, cat si femeilor, in timp ce efectuau gesturi simple si elegante, cum ar fi deschisul unei usi, oferirea unei umbrele sau ajutand la transportul unor bagaje prea grele.
 
Aceasta tema a cavalerismului este binevenita, mai ales ca ultimele studii arata ca toare calitatile inrudite, in special dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, sunt considerate extrem de atractive de femei.
 



Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0