Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

Tags: conference arena, customer care conference, 26 martie 2015, afaceri, expo

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a 11 a editie Customer Care Conference and Expo, eveniment de afaceri ce aduce in prim plan instrumente inovatoare de eficientizare a industriei de nisa si va avea loc in intervalul 25-26 martie 2015 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Evolutia constanta a instrumentelor concurentiale de business accelereaza nevoia unei schimbari strategice ca imperativ de supravietuire in actualul mediu local de afaceri. 2015 este momentul unei reorganizari a procesului de business, fiind anul in care vom avea parte de schimbari inovatoare in industria de customer care. 

La nivel european, interactiunea cu clientii va reprezenta unul din principalele elemente de dezvoltare a unui brand. 7 din 10 lideri de business sustin faptul ca industria de customer service este critica pentru evolutia in afaceri. Faptul ca 88 la suta din companiile din Europa evalueaza nivelul de customer experience a fi excelent, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora sustin acelasi lucru, arata faptul ca este necesara o recalibrare semnificativa  a mecanismelor interne si externe de business.

Vom fi martorii unei “reumanizari” a agentilor de customer care, acestia vor solutiona solicitarile clientilor si vor oferi consultanta proactiva. Comportamentul agentului va fi caracterizat atat de compasiune, empatie, de abilitatea de a lucra cu si pentru client, cat si de capacitatea de a lua decizii independente bazate pe valorile brandului, sustinute de tehnologii din ce in ce mai inteligente si intuitive de nisa (Sursa: wds.co.).
 
In registrul de suport optim din aria de customer experience atentia intregii lumi se indreapta din ce in ce mai mult catre Romania, care este considerata a fi extrem de ofertanta. Recent studiul "A.T. Kearney Global Services Location Index" a plasat Romania pe locul 25 in clasamentul nivelului de atractivitate privind furnizarea de servicii IT&C. Se remarca un avantaj considerabil fata de tari precum Ungaria, Cehia si Slovacia. Principalele criterii ce stau la baza acestei pozitionari sunt reprezentate de aspecte precum: coordonatele financiare, disponibilitatea si competentele de tip BPO si mediul economic si politic.
 
Pornind de la aceste insight-uri utile de business si nu numai, Conference Arena - membru Marketing Insiders Group - organizeaza cea de-a 11 a editie Customer Care Conference and Expo, cea mai influenta platforma educativa si de networking din sectorul de customer care din Romania. Conferinta de afaceri va avea loc in intervalul 25-26 martie 2015 in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
 
Profesionalismul si implicarea comunitatii locale de customer care au pozitionat Romania pe harta celor mai importanti jucatori strategici de BPO din intreaga lume. Cheia acestei performante se afla si la baza Customer Care Conference & Expo, reinventarea continua a instrumentelor de lucru si adaptarea la dinamica globala prin mindset si tehnologii relevante, de peste un deceniu.” afirma Madalina Vilau – Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena.
 
Timp de doua zile, participanti din multiple industrii (telecom, farma, retail, energie, asigurari, finante, auto etc.) se vor bucura de know-how de top si networking strategic, avand acces direct la oameni-cheie din industrie si la informatii valoroase de profil. Pe agenda de subiecte de interes ale acestei editii se numara: tendinte internationale cu focus pe obtinerea unei sinergii eficiente intre procese, resurse umane si tehnologie, optimizarea managementului proceselor de business prin cele mai noi tactici de inteligenta concurentiala, optimizarea procesului de business prin intermediul unor tactici competitionale inteligente, strategii sistematice moderne, si multe altele.

Printre speakerii acestei editii se numara experti de renume ai domeniului din plan local si international, precum: Vincent Vanden Bossche, General Manager, Call Communications.eu, Mihaela Predica, Head of Product Management at ING Bank (Retail) Romania, Roxana Serban, Partner Manager, Sunrise Communications si Apostolos Kemos, Sales Director for South East Europe & Israel, Genesys.

Evenimentul beneficiaza de sustinerea Competence Call Center, in calitate de Gold Partner, Mediatel Data, Genesys, Intrarom si DHL Express Romania - Silver Partners, precum si de expunere media asigurata de: Call Center Verband Deutschland, mediaTRUST, Doingbusiness.ro, Kompass, Marketing Portal, Manager.ro, AdHugger, Profit 360, Catalog-cursuri, Promo afaceri, Learning Network, Romania Libera, 9AM, Jurnalul de Afaceri, Orasul Meu, Contact Center Magazine.
 
De asemenea, in cea de-a doua zi a conferintei, Conference Arena invita publicul de afaceri la cea de-a 7a Gala Romanian Contact Center Awards, ceremonia anuala de decernare a premiilor dedicate profesionistilor de customer care cu rezultate remarcabile.
 
Pentru mai multe informatii despre evenimentul de afaceri va invitam sa accesati www.conference-arena.com.
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati la laura.galos@market-insiders.com.
 
Despre Marketing Insiders Group

Descoperiti noua generatie multidisciplinara de business!

Marketing Insiders Group se aseamana cu usurinta cu un MIG: putere, viteza, inaltimi, independenta, impact. Am reunit experti de top din aria de marketing, traineri, consultanti si specialisti, toti sub acelasi acoperis, acela al viziunii care deschide orizonturi ambitioase de business. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu, 11 comunitati targetate de social media, peste 100 de conferinte de business de nisa in Europa. In ultimii ani M.I.G. a facut parte din juriul Stevie Awards (Categoria “Sales & Customer Service”) si s-a remarcat prin rezultate de exceptie in proiecte de BTL, training, research si branding.

Pentru mai multe informatii, accesati www.market-insiders.com.
 
 
 
 
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii