Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 tipuri de continut care iti aduc trafic pe site

Tags: google update, tipur continut, continut site, trafic, infografic

Se schimba modul in care comunicam si se schimba si tipul de continut care prinde la public. Poate mai mult ca niciodata ceea ce a functionat ieri s-ar putea sa nu functioneze si astazi, asa ca a fi la curent cu felul in care se schimba tendintele in online a devenit un job cu norma intreaga.

In prezent, trei tipuri de continut reusesc sa intereseze utilizatorii din online, insa nu ne putem intreba care e trendul urmator si ce anume ne va capta atentia peste cateva luni.

Infograficele sunt imagini in care inseram diferite informatii relevante pentru articolul nostru. Sa spunem ca sunt un fel de harti vizuale, create insa mult mai usor. Daca ne gandim ca in lume exista artisti platiti pentru harti vizuale extrem de complexe (folosite de multe ori pentru a explica noile strategii in companii), infograficele sunt o cale care concureaza, nu de putine ori, cu creatiile acestora.


Al doilea tip de continut este meme-ul care a prins recent mai mult decat nebunia generata in online cu doar un an in urma. Va mai amintiti, desigur, de gif-urile cu pisici care au invadat Internetul. Va prezint un meme care ii ilustreaza pe cei mai multi dintre noi cand traficul de pe site scade dramatic peste noapte:




Poate nu mai e nevoie de explicatii, dar un Meme (folositi Meme Generator sau Quick Meme daca vreti sa contribuiti la mostenirea virtuala) e o imagine peste care adaugam textul dorit.


Clipurile video sunt al treilea tip de continut si, din fericire, rezista cu brio. Inca nu exista garantia unui clip viral. Daca cineva spune ca o sa va faca un clip viral, sansele ca acest lucru sa se intample nu sunt foarte mari. Pentru cele mai cunoscute clipuri s-a lucrat din greu si cu bugete consistente. Desigur, pentru acest clip a fost nevoie de o simpla intamplare.


Drept concluzie, sa retinem ca nu trebuie sa ne limitam la un singur tip de continut si ca e bine sa existe o varietate pe site-ul, blogul sau in campaniile noastre de marketing atunci cand vine vorba de continut.

Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii