Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Guerrilla marketing tine pasul cu succesul!

Tags: marketing, marketing direct, guerrila markerting

Guerrilla marketing declara razboi marketingului ineficient care, in ciuda optiunilor nelimitate si a bugetului considerabil, se rezuma la traditionalele instrumente, esuand in cele din urma in a face mesajul auzit. Marketingul a fost impartit in doua fronturi, cele doua tabere clasicul si noul se lupta pentru atentia consumatorului.
Omul de marketing trebuie sa fie mereu cu garda ridicata, indiferent daca o face sa se apere sau sa atace. 
 
Prezenta pe 26 septembrie, la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, la Clubul Diplomatic Bucuresti, Oana Sav, Chartered Marketer, va dezvalui cum transforma guerrilla marketing planurile in rezultate.

 „Guerrilla marketing inseamna in egala masura si o lupta cu marketingul de slaba calitate, un razboi cu risipa de resurse, nu in mod obligatoriu campanii cu buget redus. Marketerii trebuie sa fie pregatiti sa actioneze pe multe fronturi, fie ca trebuie sa atace sau se se apere. De unde incepe planificarea noilor lupte de gherila? Care este artileria clasica si care sunt instrumentele noi? Cum castigi lupta cu lupta ca sa faci fata razboiului?  Ingredientele succesului in razboaiele de gherila vechi si noi.” Oana Sav - Chartered Marketer 
Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0