Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Daca vrei reclama pe Facebook, sa-mi spui

Tags: facebook, social media, clientul, companiile, branduri personala, produse, strategii de marketing

M-am intrebat in ce strategie de marketing sau de promovare in social media as putea sa incadrez fraza "Si daca vrei reclama pe Facebook, sa-mi spui". Poate intr-o strategie inexistenta cu denumirea "cere si ti se va da" sau "reclama buna dupa rugaminti se cunoaste".

Cert e ca n-am reusit. Nu cred in nimic ce se construieste prin astfel de eforturi in care aprecierea sincera a omului pentru ceea ce ai realizat lipseste. Nu cred ca asa vei reusi sa duci mai departe ceva durabil si nu cred ca cei mai buni sfatuitori atunci cand vrei o opinie obiectiva legata de produsele tale sunt prietenii. Cel putin, acestia nu ar trebui sa fie singurii. Fiindca din dorinta de a nu te supara, nu isi vor exprima intotdeauna opinia sincera si vor lasa deoparte aspectele care nu le plac atat de mult.
 

O mare parte din promovarea in social media nu poate fi controlata. Daca ar fi altfel, atunci n-ar mai fi promovare in social media, ci marketing si-atat. Sigur ca reusim sa imbinam cele doua tehnici si aplicam strategii de marketing in online, insa o zona foarte mare va continua sa ramana neacoperita si de necontrolat.


Poti influenta opinia oamenilor, insa nu ii poti minti. Nu poti vinde produse de proasta calitate, nu poti trimite comenzi in neregula si nu te poti ascunde in spatele unei firme care vrea sa para altceva decat este. Minciuna care oricum avea picioare scurte aproape ca nici nu mai apuca sa faca zece pasi inainte ca cineva sa o dea in vileag.

Opinia sincera a clientilor este cea care poate sa duca mai departe o afacere sau nu, iar influenta acestora asupra unui brand nu trebuie neglijata. Am observat, de foarte multe ori, cum branduri personale care nu tin cont de influenta fanilor au fost tarate in noroi dupa incidente care au pornit de la declaratii pe care, aparent, persoanele in cauza nu le-au disecat prea bine inainte de a le publica pe Facebook sau pe Twitter.

Transparenta a devenit una dintre caracteristicile cele mai importante ale promovarilor din social media, iar timpul de reactie din partea companiilor s-a redus considerabil. Se aplica poate si mai acerb vechea regula: clientul nostru, stapanul nostru.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii