Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Compania organizeaza un eveniment? Atunci cele 5 reguli majore nu trebuie sa lipseasca!

Tags: management si marketing, organizare eveniment, organizarea timpului, participanti eveniment

Ce determina reusita sau, dimpotriva, nereusita unui eveniment? Ce ii face pe oameni sa plece acasa dezamagiti sau sa isi promita ca data viitoare vor gasi niste scuze ingenioase pentru a nu mai participa la eveniment?
Nereguli exista multe si inca se mai gasesc unele noi, de la un eveniment la altul. Din fericire, daca suntem atenti la cinci aspecte esentiale, putem scapa cu fata curata si fara ponegriri ulterioare, la adapostul caminului sau, ce e mai grav, la umbra retelelor de socializare si a mediului online in general.

Sa le luam, asadar, pe rand:

1. Viziunea de ansamblu.

E obligatoriu sa stim cum ne dorim sa arate intregul eveniment. Nu in linii mari,  nu trasat pe o foaie, nu descris cu subpuncte pe o pagina din agenda. Trebuie sa vizualizam efectiv evenimentul cu participanti cu tot fiindca atunci vom sti si care sunt lucrurile de care avem nevoie.


2. Mancarea si bauturile.

Totul trebuie gandit pana la cel mai mic detaliu, iar cele de mai sus nu sunt nici pe departe detalii marunte asa ca va trebui sa ne asiguram ca ceea le oferim participantilor va fi de nota zece plus, de la gust pana la aspect. Se va tine cont si de felul in care va fi organizat totul (bufet suedez, servire la masa, servire in timpul evenimentului etc.).

3. Activitati interactive.

Imi amintesc de un eveniment la care am participat, iar in mijlocul unui discurs a inceput un moment de dans doar pentru a afla ca era un fel de pauza publicitara. Am primit ulterior si pliante, in caz ca eram interesati de cursuri de dans. Acesta e un exemplu de situatie care nu ar trebui sa se petreaca la evenimentele organizate de companie. Ceea ce alegem sa derulam ca activitate interactiva trebuie sa aiba legatura cu valorile companiei.


4. Organizarea timpului.

Daca evenimentul e anuntat la ora X, atunci la ora X trebuie sa inceapa. Si daca se termina la ora Y, atunci la ora Y trebuie sa se incheie. Un eveniment seara tarziu sau in mijlocul programului nu este o idee foarte buna fiindca nu le va permite angajatilor, de exemplu, sa se relaxeze si sa se bucure cu adevarat de petrecere. Un eveniment mai scurt, dar organizat in jurul pauzei de pranz, va fi mult mai apreciat.

5. Locul evenimentului.

Schimbarea locului in care se desfasoara petrecerea anuala de Craciun sau conferinta anuala in care sunt acordate premii pentru rezultatele din timpul anului este, de cele mai multe ori, o idee buna. In fond, si acest aspect tine de reinventare, iar locul ar trebui sa fie, de fiecare data, unul prietenos si care sa ofere senzatia de familiaritate.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0