Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Agresati de publicitate? Cum stim cand am mers prea departe?

Tags: management si marketing, mediul online, marketing, promovare agresiva, companii

Prinsi de febra sarcinilor pe care le avem de indeplinit, cu un ochi la un text pe care il scriem in fuga si cu celalalt atintit asupra rezultatelor pe care le asteptam dupa ce am aplicat o noua strategie de marketing, se intampla uneori sa depasim limitele atunci cand vorbim de comunicarea in marketing.
Cand ne dam seama insa ca aceste granite au fost trecute si cum stim ca s-a ajuns la prea mult din partea noastra? Putem evita din timp aceste situatii pentru a nu avea parte de oameni care se dezaboneaza de la newslettere sau cei care renunta definitiv la serviciile unei companii doar pentru ca se simt agresati de publicitate?

De multe ori, acea saturatie poate sa fie creata si de utilizatorul care se aboneaza la toate modalitatile de comunicare pe care compania a ales sa le foloseasca. Astfel, daca urmarim acelasi brand si pe Twitter, Facebook si LinkedIn si suntem abonati si la newsletter-ul site-ului oficial, urmarea fireasca e una singura: ne vom simti agresati de informatia pe care o primim si nu fiindca acea cantitate de informatie ar fi prea mare, ci fiindca vedem aceeasi informatie peste tot.

Astfel, in functie de ceea ce ne dorim sa primim de la o companie, e bine sa alegem cu grija sectiunile pe care ne dorim sa le urmarim. Exista insa si companii care aleg in mod constient o promovare agresiva. Pe termen lung, aceasta nu face decat sa isi indeparteze clientii.

Un newsletter, de exemplu, trebuie sa contina obligatoriu informatii de valoare care sa ii faca pe abonati sa isi doreasca sa deschida newsletter-ul si in ziua urmatoare.

A ajunge astazi la prea multa informatie se face foarte usor din cauza unui volum urias de continut online. Trebuie sa nu uitam ca persoana careia ne adresam nu ne urmareste doar pe noi pe Facebook, nu este abonata doar la newsletter-ul nostru si nu isi doreste sa afle informatii numai si numai despre produsele noastre.

Un bun exercitiu de comunicare in aceasta privinta este urmatorul: si noi suntem, la randul nostru, clienti. Ce ne place sa primim in social media? Ce informatii ne place sa gasim in newslettere? Punem pret pe ce elemente atunci cand citim blogul unei companii? Ce ne atrage si ce ne indeparteaza? Ce ne face sa ne dezabonam de la un newsletter?

Odata scrise aceste raspunsuri, vom sti mult mai bine cum ar trebui sa arate informatia pe care o expediem in mediul online.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii