Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

E-mail marketingul inca functioneaza. Chiar foarte bine daca aplici aceste 4 metode

Tags: e-mail marketing, newsletter, abonare, adresa de mail, relatie de incredere, produsele

S-a spus de multe ori ca e-mail marketingul nu mai este ce-a fost odata. La fel s-a spus si despre pliantele care astazi continua sa ne umple cutiile postale zi de zi. Sa fi venit insa aceste convingeri din partea celor care, odata cu aparitia mediilor concurentiale, au uitat sa se reinventeze?
De cate ori nu ati achizitionat un produs doar fiindca newsletterul era mult prea convingator asa ca ati intrat nerabdatori pe site si ati finalizat comanda? Poate o sa spuneti ca astfel de cazuri sunt rare, insa din puzderia de e-mailuri pe care le primesc fiindca m-am abonat la nenumarate site-uri, unele newslettere ma fac sa le deschid in fiecare zi si, ocazional, sa cumpar produse.

Iar asta fiindca aceste e-mail-uri au tinut cont de urmatoarele lucruri:

1. Sunt personalizate.

Doar numele nu este suficient. Recent am beneficiat de reducere doar fiindca niste produse erau in asteptare in cosul de cumparaturi. Aplicand o reducere doar pentru mine si pentru produsele care erau in "wishlist", compania a facilitat procesul de achizitie.

2. Profita de moment.

Nu il zapaci pe noul abonat cu o serie de informatii care poate, in prima instanta, nici nu-l intereseaza. Prezinta-ti pe scurt compania si serviciile si ofera ulterior informatii cat mai relevante.
Nu abuza de faptul ca aceasta persoana si-a lasat adresa de mail in casuta de abonare. Se poate dezabona foarte usor! Construieste o relatie de incredere inainte de a-i prezenta produsele.

3. Creeaza oportunitatea unui raspuns.

Un raspuns din partea unui client nu inseamna neaparat o achizitie finalizata, ci revenirea in site pentru a citi integral un articol, inscrierea la un eveniment pe care l-ai promovat in newsletter sau participarea la un sondaj. Astfel de reactii contribuie la relatia de incredere de care am amintit mai sus.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Anonim 13-Sep-2017 10:44:38
<a href=https://loansforbadcredit.us.com/>best payday loan</a> <a href=https://onlineloans.us.com/>online loans</a>
Anonim 17-Iun-2017 06:08:37
wh0cd305362 <a href=http://citalopram20.us.com/>citalopram for depression</a> <a href=http://prozacnorx.us.com/>prozac no rx</a> <a href=http://furosemide365.us.com/>furosemide</a>

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0