Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Un manager si 4 metode de organizare exceptionala in cadrul echipei. Testeaza Sistemul Rezultatelor Decisive

Tags: management, manager, e-mail-uri, organizare, sarcini, productivitatea

Delegarea sarcinilor e o responsabilitate care trebuie indeplinita cu multa grija. Chiar daca invatam in timp cum sa gestionam un mediu de munca si o echipa eficienta si unita, e bine sa ne asiguram din timp ca nu pierdem oameni pretiosi din echipa noastra doar pentru ca nu am reusit sa comunicam ideal anumite cerinte.


Exista mai multe moduri in care ne putem asigura ca sarcinile sunt indeplinite in timp util si in mod eficient si ca ceea ce comunicam in cadrul companiei este respectat, inteles si urmat indeaproape:

 SISTEMUL REZULTATELOR DECISIVE

Compunem un sistem prin care sa transmitem in cadrul companiei rezultatele si obiectivele cele mai importante. Angajatii si managerii trebuie sa poata transmite intern ceea ce au de indeplinit pentru ziua si/sau saptamana respectiva, precum si pentru saptamana in cauza. Asta face ca fiecare sa devina mult mai responsabil si constient de sarcinile care le revin si ajuta la o colaborare mult mai eficienta si indrumari necesare sosite la timp. Chiar si un document creat in Google Docs poate functiona ca acest sistem, iar la finalul zilei angajatii pot bifa sarcinile indeplinite.

CONFERINTA MATINALA

Dimineata incepe cu o conferinta prin care angajatii sunt motivati si hotarati sa indeplineasca obiectivul zilei. Impartita pe departamente, aceasta intalnire ofera fiecaruia cate 30 de secunde sa isi prezinte cele mai importante sarcini din ziua respectiva, sa isi spuna reusitele si sa ii intrebe pe ceilalti in cazul in care are nevoie de indrumare sau asistenta intr-o anumita privinta.

RAPOARTE SAPTAMANALE

Sa ne imaginam aceste intalniri ca niste ferestre pe care managerul le face in programul sau pentru a oferi angajatilor ocazia de a discuta cu privire la progresele facute, obiectivele existente si diferitele probleme care se pot ivi. In plus, acest aspect ajuta si la reducerea numarului de e-mail-uri trimise in timpul saptamanii deoarece acestia stiu ca pot amana multe intrebari pana la intalnirea programata.

E-MAIL-URI RESTRICTIONATE

Poate ca masura nu e pe placul tuturor, insa multe e-mail-uri ne distrag atentia si intrerup procesul muncii. Unele companii aleg sa nu permita e-mail-urile interne sau catre toata echipa pana la pranz pentru a fi mult mai eficienti. Asta face ca cele mai eficiente ore din zi sa nu fie irosite cu e-mail-urile si productivitatea echipei e astfel pusa la adapost de eventualele intreruperi.

Aceste metode pot fi implementate si delegate catre alti manageri astfel incat intreaga afacere sa functioneze dupa un sistem testat si eficient. Intr-o astfel de situatie, modul de gestionare a anumitor aspecte nu va fi schimbat de la un manager la altul, iar procesul de lucru si evolutia fiecarei sarcini in parte vor putea fi urmarite mult mai usor.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii