Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce nu trebuie sa le spunem colegilor de serviciu

Tags: dezvoltare personala, greseli la birou, comunicare, facebook, bani

Sunt unele lucruri pe care nu trebuie sa le spunem tuturor la munca. Daca impartasim si ceea ce nu trebuie, ne expunem prea mult, devenim vulnerabili sau pusi la zid. Este in regula sa barfim cate putin, dar e important sa stii unde sa tragi linie.
In mod normal, primim feedback imediat cand am depasit masura si le spune oamenilor lucruri pe care nu ar fi vrut sa le auda. Expresia faciala li se schimba si iti spun ceva de genul: Tu ai facut AIA!? Tu ai crezut CE? Nu mai esti persoana pe care credeam ca o stiam...

Nu uita ca tuturor ne place sa barfim, asa ca „vestile” tale s-ar putea sa circule cu viteza sunetului in firma.

Iata 10 lucruri pe care nu ar trebui sa le impartasesti:
 
1. Detalii privind salariul – nu vorbi de bani la birou. Nici de cat castigi sau cat cheltuiesti acasa, pe masina sau pe factura la telefon. Banii atrag sentimente negative, cum ar fi gelozia si resentimentele.
 
2. Detalii intime privind viata amoroasa – poate ai paret de cea mai frumaosa sau de cea mai nenorocita viata, insa colegii nu trebuie sa stie asta.
 
3. Cat de mult alcool bei – chiar daca ai cea mai rea mahmureala  sau vrei sa te lauzi cu cat de tare te-ai distrat la ultima petrecere, nu vorbi despre alcool la munca. Este neprofesionist. Acelasi lucru este valabil si in cazul drogurilor.
 
4. Opinii politice – treci peste dorinta de a-ti exprima opiniile politice. Politica imparte lumea in tabere si dezbina.
 
5. Opinii de natura religioasa – nu uita ca multe razboaie au pornit din cauza divergentelor religioase.
 
6. Glume rasiste – tuturor ne place sa radem din cand in cand la birou, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa fim atenti la sentimentele celorlalti.
 
7. Contul de Facebook – este in regula sa-ti faci prieteni la birou, dar adaugarea in lista Facebook a tututor este prea mult. Foloseste LinkedIn pentru colegi si Facebook pentru prietenii apropiati. Este greu de controlat ce comentarii faci si de cine sunt vazute (prieteni ai prietenilor, de exemplu). 
 
8. Detalii de natura medicala – cand vine vorba de boli si dureri, suntem ca niste copii care vor sa-si arate ultima jucarie achizitionata. Dar ai grija si ce impartasesti.
 
9. Barfe si comentarii negative despre colegi – chiar daca ai impresia ca toata lumea este de acord ca Dorobantu este o scorpie, nu spune asta cu voce tare.
 
10. Ca iti cauti o slujba noua – poate esti nefericit acum si cauti un alt job, dar nu le spune asta colegilor de birou.

Sursa: LinkedIn
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii