Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 calitati de care trebuie sa dea dovada candidatii la un interviu de angajare

Tags: interviu de angajare, abilitati de adaptare, proces de recrutare, calitati candidati interviu

In cadrul interviului de angajare, recrutorii au grija intotdeauna sa gaseasca cel mai bun candidat, din punctul de vedere al pregatirii in domeniul vizat, dar si pe cel mai compatibil cu locul de munca si echipa cu care va lucra. Asa ca, trebuie sa arati ca ai "acel ceva" daca iti doresti cu adevarat sa lucrezi pentru o anumita companie.
Poate ca nu esti expert in domeniul in care iti doresti sa te angajezi, insa asta nu iti va pune piedici la interviu daca dovedesti ca esti dispus sa inveti, ca ai capacitate de mobilizare si memorare si ca te potrivesti stilului mediului de lucru.
 
Acestea sunt cele mai importante cinci calitati pe care trebuie sa le dovedeasca un candidat la interviu:
 
1. Orientat spre conducere
 
Reprezentantii companiilor de top prefera sa angajeze persoane care sa ramana pentru cat mai mult timp acolo, in dafavoarea celor care alearga la cateva luni dupa un nou job. Asadar, este recomandat sa iti evidentiezi intentia de a performa in firma si de a avansa pana in momentul in care vei avea propria echipa pe care o vei conduce. Daca vei primi clasica intrebare "unde te vezi peste cinci ani", da dovada de ambitie si dorinta de munca si raspunde "de ce nu, chiar in locul dumneavoastra".
 
2. Optimist
 
Angajatii veseli si optimisti au cea mai mare rata de angajare, spre deosebire de cei tristi sau inhibati in timpul interviului. Lasa-ti emotiile acasa si intra in sala sigur pe tine si pe cunostintele si abilitatile pe care le stapanesti si arata-i managerului si reprezentantilor departamentului de resurse umane ca tu esti cel pe care il cauta. 
 
3. Sincer
 
Candidatii care dovada de sinceritate inca din prima clipa sunt catalogati drept cei mai buni comunicatori din birou. Acestia vor dispune de o maniera directa si clara de comunicare, ceea ce ii va indrepta in viitor spre performante si va ajuta compania sa elimine birocatia.
 
4. Competitiv
 
Reprezentantii companiilor de succes urmaresc intreaga activitate a angajatilor, chiar si atunci cand acestia nu stiu. In functie de aceste aspecte ii vor promova pe angajatii care performeaza si se evidentiaza prin participarea cu succes la proiecte care nu fac neaparat parte din sarcinile lor zilnice obligatorii. 
 
5. Abilitate de adaptare
 
Angajatii care exceleaza intr-un anumit domeniu, insa nu se pot adapta conditiilor de munca si nu au capacitatea de a relationa cu colegii si de a se implica in proiecte comune sunt "dusmanii" companiilor prospere. Acestia nu au ce cauta intr-un mediu in care comunicare este esentiala, daca nu dovedesc abilitate de adaptare la conditiile mediului de lucru.
 
 
 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii