Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum inchei corect o vanzare esuata?

Tags: tehnici de vanzare, strategii vanzare, marketing

Incercarile de vanzari nu se convertesc intotdeauna in rezultate exceptionale. De foarte multe ori nu reusim sa ne apropiem prea mult de tinta impusa, asa ca suntem pusi in fata unui sentiment acut de dezamagire, frustrare, neputinta.
Dar sentimentul care trebuie sa primeze este cel ca am castigat informatii valoroase, pe baza carora sa putem lua decizii mai departe. Aflam ce obiectii au clientii nostri, ce si-ar dori, ce modificari ar vrea sa vada in cazul produselor si serviciilor noastre si nu numai.

Iata doar o serie de informatii pentru care multe branduri platesc sume mari de bani pentru a le detine, informatii pe care le primim si cand agentii nostri de vanzari esueaza mai multe vanzari. Ce trebuie sa intelegem din tot acest proces dureros dar benefic? Intelegem ca orice forma de progres cere sacrificii, investitii de timp si energie, putere de analizare si investitii pentru documentare si cercetare amanuntita.

O vanzare esuata se incheie cu succes cu un zambet larg si cu multumiri pentru informatiile oferite, cu promisiuni ca acestea vor fi comunicate mai departe pentru luarea deciziilor potrivite. Asa ca daca un potential client ne spune ca preturile i se par prea mari in comparatie cu ce primeste, daca spune ca nu are incredere in brandul sub care se afla produsul in cauza, daca spune ca a mai avut experiente neplacute cu aceasta marca, toate aceste informatii trebuie date mai departe pentru rezolvare, pentru ca afacerea sa aiba sanse serioase de imbunatatire.

Ca sa reluam procesul, incepem orice act de vanzare prin a asculta ce are de spus clientul. Aflam ce nevoi si dorinte are, daca le putem acoperi si apoi, in caz afirmativ, prezentam si produsele oferite. Totul se termina prin a oferi informatiile culese de la potential client catre departamentele care se pot ocupa cu procesul de solutionare si imbunatatire.

Mult succes si spor la vanzari!


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0