Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Continut de marketing de nota zece si o echipa de minune. De unde le iei?

Tags: management si marketing, continut de marketing, online marketing, pr, bloggeri, analisti

In Arta razboiului, Sun Tzu spune ca nu ai nevoie de o armata uriasa ca sa castigi lupta si ca victoria poate fi obtinuta si de o mana de oameni bine disciplinati
Extrapoland, daca vreti, ne intoarcem la raportul calitate versus cantitate si ajungem la aceeasi concluzie: mai putin inseamna mai bun, in cele mai multe cazuri.

Dincolo de faptul ca putem manageria mult mai bine o echipa mai mica, rezultatele care vin de la un singur om vor fi mult mai eficiente fiindca responsabilitatile nu vor fi redistribuite la infinit catre subalterni.

Un editor sef va controla mult mai usor tot continutul creat asa ca o astfel de functie este una esentiala. Experienta in acest domeniu trebuie sa fie una destul de cuprinzatoare, deoarece dincolo de ultimul cuvant in ce priveste continutul, editorul sef va dezvolta si strategii cu privire la comunicarea prin continut, avand grija de toate resursele disponibile in aceasta privinta.

Este important sa avem in echipa oameni care sa creeze acest continut, fie ca sunt angajati permanenti sau colaboratori freelanceri. Varianta ideala ar fi ca acestia sa aiba si cunostinte de online marketing fiindca este mult mai rapida si eficienta promovarea pe care fiecare o face continutului de marketing in social media.

In industrie exista cu siguranta voci de top care influenteaza opinia generala si dau tonul in anumite privinte. Acestia pot fi jurnalisti, bloggeri, consultanti, analisti sau alte persoane care pot influenta decizia cumparatorilor si opinia acestora asupra afacerii pe care o dezvoltam.

Foarte mult continut poate fi astfel obtinut gratuit, prin interviuri, prin materiale pe care le oferim chiar noi si pe care le putem trimite unor oameni de PR. De asemenea, putem dezvolta diferite proiecte cu persoanele amintite mai sus si putem beneficia de o promovare eficienta prin intermediul continutului de marketing.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii