Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vrei sa distrugi experienta clientilor? E simplu

Tags: management, sfaturi de management, experienta clientului, customer experience

Exista inca lideri, multi dealtfel, care spun ca lucrurile mici nu conteaza. Spun lucruri gen „e doar un simplu comentariu” sau „nu ne intereseaza anecdotele”. Este in regula sa folosim date si rezultate mari pentru a lua decizii importante, dar nu este deloc in regula sa ignoram lucrurile mici. Caci acestea, adunate, ajung sa cantareasca mult.
In zilele noastre, cand cei mai multi ajungem sa cumparam de la competitori dupa o experienta nefericita in calitate de client, este imperativ sa nu facem nimic din ce e mai jos.
 
1. Nu complica lucrurile. Exista oare ceva mai rau decat sa vrei sa cumperi ceva si sa-ti dai seama ca este prea complicat sa faci asta? Gandeste-te la labirinturile online care-i alunga pe clienti cu prea multi pasi sau cerinte de inregistrare bizare, dar si la experientele offline care pot fi la fel de abracadrabante. Lipsa stocurilor suficiente, crea unor spatii prea complicate in magazine sau lipsa unor produse esentiale tipicului tau de activitate care ii trimite pe clienti direct la competitori.
 
2. Ignori fenomenul lumii mobile.
 
Orice companie care se ocupa de vanzari online trebuie sa aiba platforma pentru dispozitivele mobile. Nu uita ce zile traim. Optimizare pentru platforme mobile nu inseamna neaparat o chestei distincta. Nu,ao ca exista acele butoane micute pe care ai vrea sa le apesi, chiar cand te zguduie tramvaiul. Si, daca vrei sa vezi ceva mai indeaproape, trebuie sa poti mari poza. Ce zici de informatiile pe care lumea le poate cauta pe mobil? Numere de telefon, adrese, email trebuie sa fie toate in prim plan.
 
3. Angajezi pe cine nu trebuie.
 
Angajatii tai sunt cei care genereaza experienta clientului. Daca sunt nefericiti, obositi sau, pur si simplu, nefericiti de job-ul lor, asta se traduce printr-o experienta trista din partea clientilor. Abilitatile angajatilor nu genereaza loialitate, dar oamenii tai, da.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii