Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Modelul Uber ar trebui aplicat in toate afacerile, indiferent de domeniu

Tags: uber, modele, business, afaceri, online

Viitorul apartine deja celor care stiu sa se adapteze. Dar sa tii pasul cu tot ce e nou devine din ce in ce mai greu si, in cele mai multe situatii, din ce in ce mai costisitor. Sa ai nevoie de ultima tehnologie in domeniu si sa fii nevoit sa faci achizitii noi saptamana de saptamana sau luna de luna poate duce cheltuieli din ce in ce mai mari si la dezechilibre ale bugetului pe masura.


Clive Sirkin, fostul director executiv de la Leo Burnett, ar recomanda companiilor sa se intrebe care e modelul Uber pe care il aplica in prezent.

In concret, vorbim de un model de business disruptiv, acesta fiind din ce in ce mai raspandit si preferat de companiile care par sa urmareasca acelasi trend.

Ca metoda de consolidare a business-ului, asta inseamna ca se imbunatateste "coada lunga". Noi colaborari se nasc din aceste abordari care urmeaza modelul dupa care functioneaza Uber, serviciul de taximetrie.

De la agentii de publicitate care lucreaza cu marile companii, pana la diferite start-up-uri care gasesc metode inovatoare de colaborare cu jucatori importanti de pe piata, e clar ca lucrurile se schimba si ca ne putem astepta la schimbari din ce in ce mai rapide si poate, cel putin la inceput, greu de identificat.

Continutul media pare sa isi recapete fortele, iar legatura dintre online si offline devine mai stransa ca niciodata.

Batalia se duce insa din partea agentiilor media care vin cu un set standard, menit sa rezolve din start toate cererile unei companii in aceasta privinta. Includem aici chiar si lucrurile pe care o companie nu stia ca si le doreste.

Diferentele dintre ceea ce tine de digital si tehnica si ceea ce se doreste atunci cand vorbim de design si creativitate trebuie sa devina aproape inexistente cand vorbim de pachetul oferit de o companie in domeniu. Sa lucrezi cu o singura agentie pe un proiect inseamna din start costuri mai mici si o colaborare mult mai eficienta.

Legaturile nu mai tin cont de un anumit context, ci pun mai mult pret pe ceea ce exista deja in portofoliu. Iar asta nu poate fi decat o veste buna pentru liber profesionisti. Poate singura batalie care se va duce mult timp de acum inainte e cea pe publicitate. Insa asta inseamna, din start, un nivel mai mare de creativitate si inovatie.

Iar marile companii stiu si asteapta. Fiindca sub umbrela unora dintre cele mai interesate personaje in toata aceasta poveste, din ce in ce mai multe legaturi se formeaza si tipare din ce in ce mai variate de business se nasc.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii