Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Logo-uri schimbate in acest an. Diferente mici, rezultate mari?

Tags: brand, companie, clienti atasati, modificari logo

Mai multe companii si-au schimbat recent logo-urile, iar aceasta miscare este intotdeauna riscanta mai ales in cazul firmelor cu renume.

De fiecare data, reactiile clientilor atasati de brand au fost variate si nu putine au fost cazurile in care nenumarati clienti au cerut companiei sa revina la logo-ul initial.

Atunci cand o companie decide sa isi transforme logo-ul si atunci cand modificarile sunt mari, cresc sansele ca publicul consumator sa raspunda negativ in fata schimbarilor. Acest lucru se intampla deoarece clientii atasati brandului considera, intr-un fel, ca sunt indreptatiti sa fie consultati sau instiintati in prealabil cu privire la astfel de modificari.

Mai in gluma, mai in serios, acestia simt ca brandul e si al lor si daca ne gandim ca o afacere creste prin clientii ei, nu e foarte greu de inteles de ce trebuie sa acordam mare atentie acestui segment atunci cand facem astfel de modificari.

Iata cateva dintre aceste schimbari:




Acesta este logo-ul vechi al Olive Garden:




Noul logo, cel de mai jos, a fost considerat de multi oameni ca fiind prea general:




Iata si alte modificari:



Noul logo Bacardi:



Vechiul logo:



Noul logo Cadillac:






Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii