Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Intrebari la care trebuie sa raspunda orice antreprenor

Tags: management, convertire vizitatori, valoarea clientului, lifetime value, bani

Ca antreprenor, trebuie sa fii tot timpul pe varfuri pentru a sti tot timpul cat de bine te descurci in momentul de fata, dar si pentru a gasi modalitati sa adaugi si mai multa valoare pe viitor.
Alexander Zhukov, presedintele Comitetului Olimpic Rus, a declarat pentru o agentie de presa din Rusia ca au vrut sa arate ca olimpiada nu este numai un show ce poate fi urmarit la TV, ci o invitatie la viata activa pentru toata lumea.
 
Dispozitivele vor sta in statiile de metrou pana inainte de Craciun.

1. Este afacerea mea scalabila?
 
Avantajele pe termen lung al fondarii unei afaceri scalabile este profitabilitatea si oportunitatile de crestere mai mari. Nu trebuie sa cheltuiesti mai multi bani pentru a obtine mai multe venituri.
 
Incepe prin a descifra care este lifetime value in cazul clientilor tai sau valoarea in bani a relatiei cu clientul proiectat pe viitor. Vei afla ce valoare are clientul pentru afacerea ta. Cand iei asta in calcul atunci cand calculez costurile de achizitie client, iti vei da seama daca afacerea ta poate fi accesata pe baza produselor si strategiilor curente.
 
2. Care este valoarea vizitatorilor/utilizatorilor/clientilor mei?
 
Aceste trei audiente variaza in termeni de identitate. Asa ca haideti sa vedem care cum: vizitatorii sunt ceei care iti viziteaza site-ul, utilizatorul este un vizitator care se aboneaza la site sau descarca o aplicatie, iar un client este cineva care cumpara de la tine (nu este necesar sa ai toate acese trei segmente).
 
Este important sa intelegi cat timp si cate resurse trebuie sa aloci catre fiecare dintre aceste trei audiente. Vizitatorii, desi sunt mai numerosi, nu aduc niciun beneficiu in termeni de bani in comparatie cu utilizatorii si clientii. Clientii sunt cei mai utin numerosi di audienta totala, dar aduc cel mai mare profit. Daca intelegi ROI al fiecaruia dintre aceste grupuri este cheia spre a vedea daca aloci resurse si timp suficiente.
 
3. Achizitionez vizitatori, utilizatori si clienti pentru mai putini bani decat valoreaza?
 
Te-ai gandit in ultima vreme la achizitia clientilor? In ce punct ajungi la echitate unele afaceri, cum ar fi site-urile e-commerce, convertesc vizitatorii in clienti si sar peste etapa utilizator. Altele, cum este Instagram, trasforma vizitatorii in utilizatori, dar nu au clienti.
 
4. Ce pot face sa scad costul de achizitie?
 
Este de datoria ta sa cauti modalitati de a imbunatati constant costurile de achizitie a utilizatorilor. De exempu, strategia ta de online marketing poate implica licitarea unui volum mare de cuvinte cheie scumpe. In locul lor, poti avea in vederea schimbarea campaniei si trimiterea unui volum mai mic de cuvinte cheie mai putin competitive catre un numar mai amre de oameni. Mai sunt si reclamele pe Facebook. Sau retargetarea, pentru a ajunge la vizitatorii pentru care ai platit, dar pe care nu ai reusit sa-i convertesti in utilizatori sau clienti.
 
5. Cum cresc valoarea clientului?
 
Odata ce intelegi care est valoarea clientului, este important sa faci ceva pentru a o intensifica. Nu poti schimba produsele si serviciile, dar poti creste valoarea clientilot vanzandu-le mai mult, avand o rata de retentie mai mare si coborand preturile pentru a le veni in intampinare.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0