Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fa rost de mai multi clienti decat poti duce

Tags: management, sfaturi de management, beneficii, solutii, branding

Dorinta oricarei companii este sa aiba multi clienti si mai ales unii fideli. Acesta este scopul oricarui om de marketing sau de vanzari, indiferent de domeniul de activitate. Iti propunem, in acest articol, cativa pasi pentru a atrage mai multi clienti. Sunt lucruri stiute, dar, daca ti le asumi cu toata seriozitatea, vei reusi sa-ti cresti afacerea natural si autentic.
1. Concentreaza-te pe solutii, indiferent de ce spui, gandesti sau faci.
 
Muta-ti atentia de pe propria persoana, afacere sau serviciu. Fiecare secunda din zi pe care o aloci solutiilor specifice si detaliate, atrage beneficii pentru clienti.
 
Defineste radacina problemelor si nevoilor prospectilor. Apoi concentreaza-te numai asupra lor. Pare ca exista o confuzie universala privind definitia solutiei. Ea nu este ceva tehnic, stiintific, mecanic sau procedural. Ci o idee simpla, profunda, de impact.
 
Cu cat dezvalui mai multe beneficii, cu atat mai repede vei atrage clienti noi. oamenii cumpara senzatia de bine, noi moduri de gandire si solutii la problemele lor.
 
2. Cauta clientii ideali pentru un maxim de bucurie, prosperitate si bogatie.
 
Gandeste-te la cum esti tu cand performezi la maximum si cand esti inconjurat de oameni care te inspira si te energizeaza.
 
Fa o lista a caracteristicilor pe care le au acesti oameni pentru ca ei sunt clientii tai ideali (clienti si prieteni ar trebui sa fie expresii interschimbabile).
 
3. Imbratiseza-ti adevarat fire si arunca varianta social acceptabila.
 
Nimanui nu-i plac corporatistii care respecta toate regulile. Suntem atrasi de persoanele autentice si increzatoare.
 
Gandeste-te cu, stralucesti cand esti inconjurat de prieteni. Esti spontan, liber si adevarat, pentru ca beneficiezi de increderea acestor relatii.
 
4. Brandingul nu este doar pentru publicitatea la Superbowl.
 
Daca nu ti-ai identificat talentul natural, interesele sau expertiza sau daca nu esti consistent in exprimarea si definirea ta, exista riscul ca nici clientii sa nu poata face asta.
 
Majoritatea se tem de nise sau specificitate pentru ca au impresia ca le limiteaza succesul sau potentialul. Nimic nu este mai departe de adevar.
 
Ambiguitatea si incertitudinea se traduc prin insecuritate. Personal branding esti tu. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0