Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

eMAG va comercializa haine, alimente, articole sportive si anvelope

Tags: emag, magazine emag, produse emag, asigurari emag

Retailer-ul eMAG va comercializa articole pentru casa, articole sportive, anvelope si baterii pentru automobile, incepand din aceasta vara, potrivit sefului companiei, Iulian Stanciu.
Retailer-ul generalist, care estimeaza cresterea cifrei de afaceri pana la 262 de milioane de euro in urma aplicarii noii strategii de business, urmeaza sa se extinda din octombrie pe a treia piata externa dupa dezvoltarea productiei in Bulgaria si Ungaria.

Iulian Stanciu spune ca isi mentine prognoza ca pe termen lung companie pe care o conduce sa ajunga la afaceri de un miliard de euro/an, iar pentru asta trebuie adaugate noi categorii de produse, precum cea de fashion, fie prin achizitia marfurilor de la distribuitori, fie parafand intelegeri cu retaileri care sa vanda direct prin eMAG.

"Cred ca prima categorie o vom vedea peste doua luni", spune seful eMAG, adaugand ca e vorba de articolele pentru casa. La vara ar trebui sa fie lansate ai articolele sportive. "Vor fi rachete de tenis, mingi, accesorii, vom incerca sa luam pe rand fiecare sport", a declarat Stanciu.

De asemenea, urmeaza sa fie dezvoltata si categoria auto din cadrul companiei, care va cuprinde chiar si roviniete si asigurari RCA, anvelope, produse de curatare a vehiculului, baterii si piese de schimb.

Tot in acest an eMAG va intra si in comertul cu alimente, fiind vorba atat de produse neperisabile, care nu necesita conditii speciale de transport si pastrare, dar si de produse cu abordare la nivel de cartier si oras, cu produse diverse si timp de livrare de minim trei ore.

Noua strategie a retailer-ului eMAG se refera la comercializarea produselor sub brand propriu, scrie hotnews.ro.

"Avem o directie de brand propriu si vrem sa aducem produse complementare", spune Iulian Stanciu care da ca exemplu domenii precum design, hrana de animale si fashion.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii