Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Discursul lui Jerry Seinfeld a socat pe toata lumea

Tags: discursul lui jerry seinfeld, clio, premiul clio, jerry seinfeld, discurs

Discursul de acceptare a premiului CLIO de catre renumitul Jerry Seinfeld a uimit pe toata lumea si a devenit viral in doar cateva ore dupa ce a fost filmat si distribuit pe Internet.

In discursul oferit la primirea premiului CLIO, Jerry Seinfeld a oferit un discurs care a fost amuzant si brutal in egala masura, fiind aduse in lumina reflectoarelor rotitele care fac lumea advertising-ului sa functioneze.

"Imi place publicitatea fiindca imi place sa mint", si-a inceput acesta discursul, continuand pe aceeasi linie care, desi i-a amuzat pe multi, cu siguranta i-a si luat prin surprindere:


"Vreau doar sa ma bucur de reclama, vreau sa cumpar produsul. (...) Stim ca produsul nu o sa fie bun de nimic. Stim asta fiindca traim pe lumea asta si stim ca nimic nu e bun. Credem cu totii ca poate asta o sa fie bun. Suntem o rasa increzatoare. Suntem prosti, dar increzatori. Dar suntem fericiti intre reclama si momentul in care cumparam produsul".

A mai spus ca i se pare ca a primit acest premiu fiindca e in business de suficient timp si ca, in fapt, nu l-a castigat in adevaratul sens al cuvantului, glumind si ca nu stie nimic despre acest premiu. De asemenea, a amintit si de incidentul din 1991 de la decernarea premiilor Clio cand mai multi participanti lacomi s-au grabit spre scena sa ia un premiu pe care nu-l castigasera.



Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Virgil 18-Oct-2014 12:49:46
JS intodeauna a fost un tip "atipic", acid, direct, autoironic si foarte sincer...De fapt sinceritatea si naturaletea lui (nm inlcusiv a personajelor di celebrul serial) l-a facut celebru si l-a transformat intr-un brand, chiar daca prin spontaneitate si umorul sau de multe ori enervant contravine epocii consumatorismului...

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii