Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa privesti trecutul in afaceri

Tags: management si marketing, afaceri, trecut, decizii, critici

Cat de des iti privesti cu ochi critici deciziile din trecut? De fapt, critici ceea ce ai facut in trecut? Analizezi hotarari si fapte si iti spui ca ar fi trebuit sa procedezi altfel sau ca ai fi putut sa faci lucrurile mult mai bine?

Multi oameni aleg sa compare prezentul cu trecutul si sa creada fie ca trecutul era unul mai bun, fie regreta ca in trecut nu au facut lucrurile la fel de bine ca in prezent. In ambele situatii insa, un lucru e comun: trecutul e trecut si acolo trebuie sa ramana. Este imposibil sa mai modificam ceva din acel timp si tocmai de aceea este inutil sa facem comparatii care sa ne descurajeze in prezent.

Este la fel de firesc sa avem parte de rezultate diferite in prezent. Daca am evoluat, cu atat mai bine. Nu avem de ce sa ne gandim ca nu am avut cele mai bune rezultate in trecut fiindca nimeni nu s-a nascut invatat, iar dintre cei care au continuat sa se dezvolte si cei care au stagnat, evolutia este cea care ne-a adus atat de departe incat sa putem astfel vedea o diferenta clara intre lucrurile pe care am reusit sa le imbunatatim in prezent si cele de care nu mai suntem multumiti, desi apartin trecutului.

In acelasi timp, daca privim trecutul cu un ochi aspru, sa nu uitam ca evolutia este un lucru esential. Nu are nicio importanta ca in prezent nu mai suntem multumiti de ceea ce am facut in trecut. E cat se poate de constructiv sa vrem sa fim mai buni in acest moment, dar e esential sa identificam acele puncte care fac astazi diferenta.

Atunci cand conducem o afacere, trecutul trebuie privit intr-un singur mod. Nu ne afundam in amintiri si oftam visand cu ochii deschisi, ci alegem acele puncte care ulterior s-au dovedit eficiente. Luam partile bune si continuam sa le pastram in afacerea noastra, atunci cand e cazul, si imbunatatim ceea ce stim deja ca functioneaza.

Aceasta este una dintre strategiile care nu trebuie sa lipseasca deoarece asigura un echilibru de durata si, daca vreti, un punct de sprijin care lipseste multor afaceri aflate la inceput de drum.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0