Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clientii apreciaza continutul creat de companii

Tags: management si marketing, continut de marketing, articole, fidelitate, loialitate, companie

Statisticile arata ca nu ar trebui sa ne mai indoim de influenta pozitiva pe care o are continutul de marketing in relatia client-companie.

Mai exact, clientii raspund mult mai bine in cazul in care compania a reusit sa consolideze relatia de incredere prin crearea unui continut care, de-a lungul timpului, l-a interesat pe client si i-a oferit informatiile necesare si de calitate.

Circa 82% dintre cumparatori, arata studii recente, au o incredere crescuta in companie doar pentru ca aceasta foloseste astfel de continut, livrat periodic clientilor. De asemenea, aproape 85% dintre marketeri creeaza si promoveaza astfel de continut care atrage dupa sine o crestere a vanzarilor.


De ce ar trebui, asadar, sa profitam de aceasta tehnica si sa cream articole prin care sa oferim informatii utile din domeniul in care activeaza compania noastra? Iata doar cateva dintre aceste avantaje:

- rezultatele sunt de pana la trei ori mai eficiente fata de marketingul traditional
- cresc vanzarile
- pretul continutului de marketing e cu aproximativ 60$ mai ieftin decat strategiile traditionale de marketing
- e mentinuta atentia cititorului pe termen lung
- se imbunatateste loialitatea fata de brand

Inainte de a incepe sa cream continut, daca nu am facut-o deja (si atunci vom verifica daca ii putem aduce imbunatatiri), trebuie sa parcurgem urmatoarele etape:

- identificam ce raspunsuri vrem sa aducem prin continutul pe care il vom crea
- ne definim cumparatorii
- identificam lipsurile in ce priveste continutul
- facem un portret al viitorului tip de continut
- dezvoltam strategii de promovare si de distributie a continutului
- monitorizam efectele.

Cea mai buna metoda de a verifica orice schimbare este printr-o supraveghere atenta a desfasurarii strategiilor noi aplicate. Pentru rezultate concrete, in functie de obiectivele stabilite, va trebui sa avem rabdare o perioada mai mare sau mai mica de timp, avand insa grija ca perioada aleasa sa nu fie una prea mica, rezultatele nemaifiind atunci concludente.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii