Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cine castiga pe Pinterest?

Tags: management si marketing, new media, pinterest, yatzer, board, imagini, fotografii

Nu e o competitie neaparat, insa Pinterest ajuta foarte mult un brand sa se apropie de clienti si sa transmita un continut de marketing cat se poate de eficient.

Exista deja studii care se fac pentru a-i ajuta pe cei care doresc sa se promoveze prin intermediul contului de Pinterest. Daca fotografiile nu sunt transmise mai departe sau nu au parte de niciun fel de reactie de la cititori, se prea poate ca celui care administreaza contul sa ii scape din vedere cateva aspecte esentiale.

S-ar parea ca marimea fotografiilor, spatiul alb si culoarea sunt factori care fac diferenta atunci cand utilizatorii aleg sa adauge o poza in board-ul lor. Din pacate, nu toate companiile tin cont de cum isi organizeaza continutul.

Asa se face ca multe dintre aceste board-uri sunt asaltate de imagini care, puse laolalta, nu au nicio noima si nu transmit nimic legat de companie si nici vreo tematica anume a vreunui board individual.

Pentru a afla cum sa avem parte de mai multe reactii din partea utilizatorilor de Pinterest, un studiu recent arata care sunt trasaturile care se regasesc cel mai des la cele mai populare fotografii de pe Pinterest.

Dupa mai multe sondaje si cercetari in aceasta privinta, iata care au fost concluziile:

- imaginile cu cele mai multe reactii au mai multe culori
- fotografiile care contin rosu, portocaliu si maro primesc de doua ori mai multe reactii decat cele in care predomina albastrul
- imaginile care au mai putin de 30% spatiu alb sunt adaugate si in alte board-uri
- imaginile de brand care nu au chipurile unor oameni primesc cu pana la 23% mai multe like-uri sau adaugari in board-uri

Poate unul dintre cele mai bune exemple de conturi gestionate profesionist pe Pinterest este cel care apartine site-ului Yatzer.com care a reusit sa dezvolte una dintre cele mai importante platforme de promovare a artelor fine si aplicate.

De la imagini ale unor proiecte de tipul DIY (Do It Yourself),




pana la fotografii cu interioare ale unor restaurante cu un design unic




sau fotografii alese in functie de culoarea predominanta,



Yatzer.com ramane un exemplu cat se poate de bun in acest domeniu.




Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii